افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا | اولین طلای آسیا برای هندبال ایران

تیم هندبال نوجوانان دختر ایران با پیروزی مقابل سوریه، عنوان قهرمانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا را از آن خود کرد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در قزاقستان با نتیجه ۳۶ بر ۲۱ برابر سوریه به برتری رسید. تیم ایران پیش از این موفق شده بود سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند و با برتری مقابل سوریه و کسب ۴ برد پیاپی عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. این اولین قهرمانی هندبال ایران در رده مردان و زنان است که موفق شدند بر بام آسیا قرار بگیرند.

 

نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۷ بر ۸ تیم ایران به پایان رسیده بود. تیم ایران در سه بازی گذشته خود مقابل ازبکستان، قزاقستان و هند به پیروزی رسیده بود و با برتری مقابل سوریه با ۴ پیروزی قهرمان آسیا شد.

 

شهرزاد نصوحی، نسترن گودرزی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، آسمان بدوی، النازیارمحمدتوسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نگین رحمانی، صبا زنگنه، بهارزنگنه، هستی دوخایی و آرزو بهمئی اسامی ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات است.

 

غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمدخانی به عنوان مربی، مریم رضائیان به عنوان سرپرست و ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارند.

 

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۵ تیم قزاقستان، ازبکستان، هند و ایران در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۲۲ گرجستان را کسب خواهند کرد.

آمادگی ارتش چین نسبت به اقدامات تحریک‌آمیز امریکا در جریان برگزاری المپیک زمستانی پکن

نیروی دریایی چین با برگزاری یک سری مانورهای نظامی اعلام کرد که آماده مقابله با هرگونه اقدام تحریک‌آمیز حین برگزاری المپیک زمستانی پکن است.

ادامه

امریکا, تشنج‌ زایی, جنگ سرد, جهان, چین, حضور نظامی, حقوق بشر, شرق آسیا, ورزشی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک؛ شرکت اولین بار بعضی کشورها در المپیک نشاندهنده مخالفت آنها با سیاسی‌شدن ورزش است

شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهوری خلق چین بعدازظهر روز سه شنبه ۲۵ ژانویه با باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در هتل دولتی دیائویوتای دیدار کرد.

ادامه

تحلیل, جنگ سرد, جهان, چین, شرق آسیا, ورزشی