افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک؛ شرکت اولین بار بعضی کشورها در المپیک نشاندهنده مخالفت آنها با سیاسی‌شدن ورزش است

شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهوری خلق چین بعدازظهر روز سه شنبه ۲۵ ژانویه با باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در هتل دولتی دیائویوتای دیدار کرد.

 

شی جین پینگ خاطرنشان کرد که پس از تدارکات بیش از شش ساله، کارها و آمادگی ها برای بازی های المپیک زمستانی پکن پیش رفته و در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد. ما به وعده خود عمل خواهیم کرد و یک بازی المپیک سبز، ایمن و برجسته به جهانیان ارایه خواهیم داد. این اولین رویداد ورزشی جامع جهانی است که پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان طبق تاریخ تعیین شده برگزار می‌شود و نیز یک اقدام موفقیت آمیز از شعار جدید المپیک یعنی”سریع تر، والاتر، قوی و متحدتر” است.

 

شی جین پینگ خاطرنشان کرد که برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی پکن نه تنها از سوی مردم چین، بلکه از سوی جامعه بین‌المللی مورد حمایت قرار گرفته است. نزدیک به ۳۰۰۰ ورزشکار از حدود ۹۰ کشور و منطقه در این المپیک زمستانی شرکت خواهند کرد. این یک دوره بازی های المپیک زمستانی با بیشترین رشته ها و مدال های طلا است و برای ورزشکاران فرصت های بیشتری فراهم می آورد تا رویاهای خود را در این جا تحقق بخشند. ما با محوریت قرار دادن ورزشکاران، تمام تلاش خود را برای اطمینان از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مانند امکانات محل و ارایه خدمات همه جانبه به کار می گیریم. حفظ سلامت و ایمنی شرکت کنندگان، پرسنل مرتبط و مردم چین برای ما دارای اهمیت فراوان است و از آن اطمینان کامل داریم.

 

توماس باخ ابتدا سال نو چینی و سال ببر را به مردم چین تبریک گفت! او افزود، با تلاش مشترک ادارات مربوط و مردم چین، کارهای تدارکاتی بازی‌های المپیک زمستانی پکن عالی و با موفقیت انجام شده است. این اولین بار است که برخی کشورها هیاتی روانه المپیک زمستانی می‌کنند که کاملا نشان می‌دهد که بازی‌های المپیک زمستانی پکن مورد حمایت گسترده جامعه جهانی قرار گرفته است و نیز آن ها به طور کلی با سیاسی شدن ورزش مخالف هستند. بازی‌های المپیک زمستانی پکن بهترین هدیه جهان به مردم چین برای سال ببر خواهد بود! آرزو می‌کنیم که جهان متحدتر باشد!

درخواست عجیب آمریکا از چین برای صدور ویزای دیپلماتیک و حضور در المپیک پکن

دولت آمریکا باوجود شعار تحریم المپیک پکن و تلاش برای افزایش تنش با این کشور، برای تعدادی از مقامات خود از چین درخواست ویزا کرده است.

ادامه

امریکا, امریکای شمالی, تحریم, جنگ سرد, جهان, چین, خبر, شرق آسیا, ورزشی

پکن: اجلاس دموکراسی نقاب از چهره ویرانگر آمریکا برداشت

سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس مطبوعاتی خود به اجلاس دموکراسی به میزبانی آمریکا و یکسری از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد.

ادامه

امریکا, امریکای شمالی, تحریم, تحلیل, تروریسم, جنگ سرد, جهان, چین, حقوق بشر, روسیه, شرق آسیا, کره جنوبی, ورزشی, ویکی‌لیکس

پکن: دیپلمات‌های آمریکایی اصلا به المپیک دعوت نشده‌اند!

سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به تصمیم آمریکا برای بایکوت دیپلماتیک المپیک پکن گفت که چین اقدامات “تلافی جویانه قاطعی” در این زمینه انجام خواهد داد.

ادامه

امریکا, تحریم, تحلیل, جنگ سرد, جهان, چین, شرق آسیا, ورزشی