افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

تیم‌های ملی هندبال ساحلی ایران و نوجوانان هندبال ساحلی کشورمان قهرمان آسیا شدند

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل قطر ضمن کسب عنوان قهرمانی در آسیا، سهمیه حضور در پیکار‌های جهانی را به دست آورد.

 

هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ پیگیری شد.

 

امروز (دوشنبه) و در آخرین روز این مسابقات تیم هندبال بزرگسالان کشورمان برابر قطر قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و سهمیه جهانی را کسب کرد. این تیم همچنین با توجه به میانگین گل بهتر عنوان قهرمانی قاره کهن را نیز به خود اختصاص داد.

 

نوجوانان هندبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شدند

 

تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان با برتری مقابل پاکستان قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد.

 

دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا از تاریخ ۲ فروردین ماه و با حضور شش تیم ایران، هند، قطر، پاکستان، اردن و افغانستان در تهران آغاز شد و امروز با برگزاری سه دیدار و با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

در آخرین روز این مسابقات تیم نوجوانان کشورمان، پاکستان را از پیش رو برداشت و با کسب پنجمین پیروزی خود قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران هم امروز عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی را کسب کرد.

آمادگی ارتش چین نسبت به اقدامات تحریک‌آمیز امریکا در جریان برگزاری المپیک زمستانی پکن

نیروی دریایی چین با برگزاری یک سری مانورهای نظامی اعلام کرد که آماده مقابله با هرگونه اقدام تحریک‌آمیز حین برگزاری المپیک زمستانی پکن است.

ادامه

امریکا, تشنج‌ زایی, جنگ سرد, جهان, چین, حضور نظامی, حقوق بشر, شرق آسیا, ورزشی