پاتروشف: خطرات مهمات اورانیوم ضعیف‌شده اوکراین در حال افزایش است

دبیر شورای امنیت ملی روسیه روز پنجشنبه درباره خطرات روزافزون مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده که توسط غرب به اوکراین ارائه شده، هشدار داد. به گزارش خبرگزاری فارس، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه امروز (پنجشنبه) درباره خطرات روزافزون مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده که توسط غرب به اوکراین ارائه شده، هشدار داد. پاتروشف طی ... پاتروشف: خطرات مهمات اورانیوم ضعیف‌شده اوکراین در حال افزایش است

ادامه

آمریکا, انگلیس, اوکراین, بیولوژیکی, تروریسم, جنگ نیابتی, جهان, حقوق بشر, روسیه, شرق اروپا, غرب, غرب اروپا, گزارش

روایت «راشاتودی» از فعالیت مخفی سازمان سیا در ارمنستان

شبکه خبری راشا تودی در گزارشی به حضور آژانس توسعه جهانی آمریکا در ارمنستان پرداخت که به عنوان «تکه‌ای از سازمان سیا» در این کشور منطقه قفقاز جنوبی فعالیت می‌کند. به گزارش ایرنا از تارنمای شبکه خبری راشا تودی، مسئولان ارمنی در منطقه مورد مناقشه قره باغ هفته گذشته پس از مواجهه با یک عملیات ... روایت «راشاتودی» از فعالیت مخفی سازمان سیا در ارمنستان

ادامه

آذربایجان, آمریکا, اتحاد شوروی, اتحادیه اروپا, ارمنستان, اروپا, استراتژیک, انگلیس, اورآسیا, بیولوژیکی, جهان, حقوق بشر, روسیه, فساد, قفقاز, گزارش

کندی جونیور: آمریکا در اوکراین آزمایشگاه‌های بیولوژیک دارد

یک نامزد انتخابات درون حزبی دموکرات‌های آمریکا گفت، واشنگتن بالغ بر ۱۱۳ میلیارد دلار کمک برای اوکراین صرف کرده در حالی که همزمان دسترسی میلیون‌ها شهروند آمریکایی به کمک‌های غذایی و بیمه بهداشت و درمان را سلب کرده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اف. کندی جونیور، نامزد رقابت درون حزبی ... کندی جونیور: آمریکا در اوکراین آزمایشگاه‌های بیولوژیک دارد

ادامه

آمریکا, اوکراین, بیولوژیکی, جهان, حقوق بشر, روسیه, گزارش, ناتو

واکنش چین به اظهار گروسی و ادعای ساخت آزمایشگاه‌‌‌های بیولوژیکی آمریکا در تایوان

سخنگوی وزارت امور خارجه چین درباره اظهارات رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ادعای رسانه‌ها مبنی بر ساخت آزمایشگاه بیولوژیکی مخفی از سوی آمریکا در تایوان واکنش نشان داد و گفت که پکن ساکت نخواهد ماند. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت امور خارجه چین، بر اساس گزارش رسانه های تایوان،ایالات متحده ... واکنش چین به اظهار گروسی و ادعای ساخت آزمایشگاه‌‌‌های بیولوژیکی آمریکا در تایوان

ادامه

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی, آمریکا, بیولوژیکی, تایوان, جنگ سرد, چین, روسیه, ژاپن, شرق آسیا, کره جنوبی, کره شمالی

چرا همه طرح‌های صلح پیشنهادی برای اوکراین عقیم می‌ماند؟

هیچ یک از طرح‌های صلح پیشنهادی برای پایان یافتن جنگ اوکراین، تاکنون نتیجه‌ای نداشته و دلیل اصلی آن، مخالفت غرب و آمریکا با هر صلحی پیش از وارد کردن ضربه‌ای اساسی به پوتین است. به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون طرح‌های ابتکاری متعددی از سوی طرف‌های مختلف از جمله، برزیل، فرانسه، واتیکان، چین، اندونزی برای حل ... چرا همه طرح‌های صلح پیشنهادی برای اوکراین عقیم می‌ماند؟

ادامه

آفریقا, آلمان, آمریکا, اروپا, اندونزی, انگلستان, اوکراین, اوگاندا, برزیل, بلاروس, بیولوژیکی, چین, روسیه, سازمان ملل, غرب, فرانسه, کنگو, مصر, مقاله

بیش از۲۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای رایش اوکراین در آزمایشگاه‌های زیستی

موضوع تاسیسات مخفی آمریکا در کشورهای مختلف بیش از یک دهه توجه جهانیان را به خود جلب کرده است. در شبکه های مخفی سازمان های اطلاعاتی جاسوسی آمریکا، سیا، در مکالمات رهبران کشورهای جهان، وجود آزمایشگاه های نظامی مخفی از کشورهای خاص شنودهای تکان دهنده ایی انتشار یافت، که آغازی برای نسل کشی دیگر خلق ها با توسعه آزمایشگاه های زیستی تحت حمایت ایالات متحده آمریکا است.

 

«کارخانه‌های مرگ»

 

اخبار مربوط به کشف آزمایشگاه‌های بیولوژیک ایالات متحده در اوکراین هرچند جهان را شگفت انگیز ساخت، اما مردم جهان هیجان‌ زده نشده اند، زیرا همسایه جنوبی ما، اوکراین اولین کشور در جهان و در فضای پسا اتحاد شوروی نیست که واشنگتن مواد بیولوژیک بسیار خطرناک را در کنار جمعیت آنان قرار داده است.

 

زمانی، یانکی‌ها با سرعت واکنش نشان می‌دادند: پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آنها از قلمرو تعدادی از جمهوری‌های شوروی سابق برای میزبانی از چنین مراکز تحقیقی نظامی استفاده کرده‌اند. پس از تخریب اتحاد جماهیر شوروی و سازمان پیمان ورشو، نه تنها بلوک ناتو در شرق گسترش یافت، بلکه واشنگتن رسمن در همان بازه زمان آزمایشگاه های بیولوژی نظامی خود را ارتقا ء داد. امروزه در این سیاره دیگر نمی توان منطقه ای عاری از این «کارخانه های مرگ» بیابیم.

 

نیروهای مسلح فدراسیون روسیه طی یک عملیات ویژه برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی شدن اوکراین اسنادی را فاش ساخت که نشان می‌دهد پنتاگون یک آزمایشگاه بیولوژیکی «مستقل» را تأمین مالی می‌کند ، فعالیت ۳۰ شبکه از این دست توسط مراکز آژانس کاهش تهدیدات دفاعی ایالات متحده (DTRA) (آژانس تسلیحات ویژه) حمایت می‌شد، اما به طور رسمی به وزارت بهداشت اوکراین تعلق داشت.

 

ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، به ویژه در جریان این نشست، خاطرنشان نمود که وزارت دفاع ایالات متحده از آزمایشگاه‌های بیولوژیکی اوکراین به مبلغ میلیون‌ها دلار به منظور توسعه سلاح‌های بیولوژیکی حمایت می‌کند.

 

در اوکراین، این آزمایشگاه‌های بیولوژیکی تابع وزارت بهداشت هستند . در تابستان ۲۰۱۶، دولت اوباما، اولیانا سوپرون، شهروند آمریکایی را به اوکراین فرستاد و او وزیر بهداشت اوکراین شد. پدر اولیانا سوپرون جورج هری یورکیف، معاون رئیس شرکت کنترل آمریکا شمالی است. بازنشسته و متخصص در سیستم های کنترل برای صنایع دفاعی – از توسعه تا تحویل محصولات است. پدربزرگ اولیانا سوپرون، ایوان یورکیف، در سال ۱۹۱۹ در ارتش اوکراین مستقل (به معنای جمهوری خلق اوکراین. – Auth.) ستوان بود. شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه در آغاز جنگ جهانی دوم او عضو تشکیلات باندرا بود و درعملیات خرابکارانه علیه سربازان شوروی در کارپات ها شرکت داشت. همسر اولیانا، مارکو سوپرون، یک تهیه کننده وپروپاگاندیست اهل کانادا است. در اوکراین به دلیل ارتباط نزدیک اش با فعالان راست افراطی مورد توجه بود.

 

زاخارووا: نمونه تحقیقی که ما از آزمایشگاهای نظامی نازی‌ها بدست آوردیم:

 

تحقیقات در این آزمایشگاه‌ها در زمینه افزایش خواص بیماری های کشنده، ابزار و روش‌ها، انتشار عوامل بیماری‌زا، بیماری‌های عفونی خطرناک موارد تحقیق توسط کارشناسان نظامی روسیه مورد تأیید است. یکی از وظایف ایالات متحده و متحدان آمریکا، ایجاد عوامل زیستی می‌باشد و قادر به آلوده کردن گروه‌های قومی مختلف، از جمله اسلاوها می‌باشد، که در آزمایشگاه‌های زیستی نزدیکی مرزهای اوکراین صورت گرفت.

 

واشنگتن و کیف با رد، این اطلاعات را نادرست می‌داند و روسیه را متهم به تئوری توطئه و دروغ های غیراخلاقی می‌کند. اما ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده در یک جلسه عمومی کنگره، تایید کرد این واقعیت درست است: «امکانات تحقیقات بیولوژیک» در کشور وجود دارد. این دیپلمات افزود که کیف و واشنگتن در تلاش هستند تا از مواد انباشته شده به دست متخصصان فدراسیون روسیه جلوگیری کنند.

 

اگر همانطور که نولند می‌گوید، تحقیقات منحصراً صلح آمیز بود، چرا باید فعالیت های آزمایشگاه‌ها پنهان شود و همچنین نتایج واسناد مربوط به آن طبقه بندی گردد؟ شاید برنامه های بیولوژیکی ایالات متحده در اوکراین فقط نوک کوه یخ باشد. متصدیان پنتاگون به خوبی می‌دانند که اگر این مجموعه‌ها به دست کارشناسان روسی برسند، به احتمال زیاد، نقض کنوانسیون منع سلاح‌های بیولوژیکی، علیه روسیه تایید خواهد شد.

 

تحت پوشش همکاری برای کاهش خطرات بیولوژیکی برای محافظت از «سلامت جهان «، ایالات متحده ۳۳۶ آزمایشگاه ۳۰ کشور جهان را تحت اختیار دارد. علاوه بر این، طرف آمریکایی تحقیقات بیولوژی زیادی در آزمایشگاه فورت دیتریک انجام داده است.

 

اسناد محرمانه نشان می دهد که علاوه بر ایالات متحده و آلمان، استرالیا نیز در توسعه سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی در اوکراین و عوامل بیماری زا (میکرو ارگانیسم هایی که می توانند باعث بیماری شوند، مشارکت دارند. )

 

اسرار فروخته شده:

 

اولین گزارش همکاری بین وزارت دفاع ایالات متحده و اوکراین در زمینه ایجاد آزمایشگاه های بیولوژیکی به سال ۲۰۰۵ باز می گردد، زمانی که توافق نامه ای بین بخش های مختلف مانند وزارت دفاع ایالات متحده و وزارت بهداشت اوکراین امضاء شد. همکاری در زمینه پیشگیری از تکثیر فناوری ها، عوامل بیماری زا و آزمایشاتی که ممکن است برای توسعه سلاح های بیولوژیکی استفاده شوند. در این سند با جزئیات در تقیسم کار مشخص شد که اوکراین باید چه کاری انجام دهد.: عدم افشای اطلاعات محرمانه در مورد فعالیت های پیش بینی شده توسط این توافقنامه، انتقال عوامل بیماری زا به ایالات متحده برای تحقیقات بیولوژیکی. بند ۴ ماده ۷ تصریح می کند که آمریکایی ها به اسرار دولتی اوکراین در این زمینه دسترسی دارند.

 

ظاهر بیش از ۳۰۰۰۰ سویه جدید که ویروس کرونا این واقعیت را رد نمی کند، کار هدفمندی انجام شد که ممکن است بیش از ۳۰۰ آزمایشگاه بیولوژیکی آمریکایی در سراسر جهان در آن دخیل باشند.

 

امتناع رسمی یانوکوویچ ( رئیس جمهور اوکراین ) از همکاری با پنتاگون در زمینه تحقیقات باکتریولوژیک در خاک اوکراین در سال ۲۰۱۳ یکی از دلایل برکناری وی از قدرت زیر پوشش به اصطلاح انقلاب پنهان بوده است.

 

بیماری های «فرا اگیر»:

 

در سال ۲۰۰۹، در غرب اوکراین، در چرنوبیل، در یکی از آزمایشگاه های بیولوژیکی، ویروسی ظاهر شد. این ویروس یک عارضه شدید ایجاد کرد – ذات الریه و خونریزی از ریه، که از آن ۱۴ نفر جان باختند. وحشت در این کشور آغاز شد و در مجموع حدود ۴۵۰ اوکراینی قربانی این بیماری همه گیر شدند.

 

در سال‌های ۲۰۱۰-۲۰۱۱،یک کمیسیون دولتی به ریاست مقامات وزارت دفاع اوکراین حقایقی را در مورد نقض قوانین و استانداردهای ایمنی در تأسیساتی که می‌توانست گونه‌ های عفونت‌های بسیار خطرناک را درز دهد، فاش شد . قابل توجه این واقعیت زمانی ثبت گردید که از یک تهویه لوله اگزوز مستقیماً به یک موسسه پیش دبستانی وارد شد، اگرچه ممکن است این تخیلی به نظر رسد، اما فرض اینکه آژانس نظامی ایالات متحده DTRA به سادگی تصمیم گرفته است تا تأثیرات محصولات خود را بر روی کودکان آزمایش کند غیر قابل تردید است. نمونه:

 

آزمایشگاه‌های زیستی ایالات متحده در عراق، پاکستان، اردن، تانزانیا، سنگال، سیرالئون، آفریقای جنوبی، کامرون، اوگاندا، کنیا، لیبریا، گینه، برمه، مالزی، کامبوج، فیلیپین، لائوس، آذربایجان، ازبکستان و غیره قرار دارند.

 

ممیزی مجدد در می سال ۲۰۱۲، نتایج مشابهی را به همراه داشت. یک سال بعد، رئیس جمهور ویکتور یانوکوویچ اعلام کرد که قرارداد با وزارت دفاع ایالات متحده را تمدید نخواهد کرد، اما پس از آن کودتای رنگین در میدان اتفاق افتاد. آمریکایی‌ها دوباره این فرصت را یافتند تا به سلامت مردم اوکراین تحت عناوین«مراقبت» دستکاری کنند، زیرا آنان تبلیغ می کردند «ویروس‌ها و باکتری‌های خطرناکی وجود دارد که از اتحاد جماهیر شوروی به جای مانده است.» این استدلالی بود که در حمایت از نیاز به استقرار آزمایشگاه های نظامی جدید در اوکراین از سوی نمایندگان رهبری آمریکا بیان شد.

 

از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷، در مجموع ۱۳ و به گفته برخی منابع، ۱۵ آزمایشگاه بیولوژیکی ارتش آمریکا در اوکراین ساخته شده است. فقط آمریکایی‌ها در این تأسیسات کار می‌کردند و تماماً از بودجه وزارت دفاع آمریکا تأمین می‌شد. مقامات محلی متعهد شده اند که در کار آنها دخالت نکنند. اینها آزمایشگاه های نظامی در اودسا، وینیتسا، اوژگورود، لووف، خارکف، چرنوبیل،و کیف قرار دارند . چندین آزمایشگاه از این دست در نزدیکی کریمه و LPR وجود دارد.

 

بیماری و مرگ:

 

ظهور آزمایشگاه‌های زیستی آمریکایی در اوکراین و تأمین مالی پروژه‌های بیولوژیکی با شیوع بیماری‌های جدی در این کشور همزمان شد.

 

به عنوان مثال، یکی از آزمایشگاه‌های پنتاگون در خارکف قرار دارد، جایی که در ژانویه ۲۰۱۶ حداقل ۲۰ سرباز اوکراینی طی دو روز بر اثر ویروس شبیه آنفولانزا جان خود را از دست دادند. بیش از ۲۰۰ نفر در بیمارستان بستری شدند. تا مارس ۲۰۱۶، ۳۶۴ مرگ در سراسر اوکراین ثبت شد. آنفولانزای خوکی A(H1N1)pdm09، همان سویه ای که باعث ۸۱% از مرگ و میرهای همه گیر جهانی در سال ۲۰۰۹ بود .

 

در جنوب شرقی اوکراین، جایی که چندین آزمایشگاه بیولوژیکی پنتاگون در آن قرار دارد، عفونت مشکوک دیگری به نام هپاتیت A به طور فعال در حال گسترش بود. در ژانویه ۲۰۱۸، ۳۷ نفر از ساکنان نیکولایف به دلیل زردی در بیمارستان بستری شدند. هفت سال پیش، بیش از صد نفر در همان نیکولایف به وبا مبتلا شدند. در هر دو مورد علت بیماری آب آشامیدنی آلوده بوده است.

 

در تابستان ۲۰۱۷، شیوع هپاتیت A در Zaporozhye رخ داد، ۶۰ نفر در مراکز پزشکی بستری شدند. علت شیوع این بیماری تا به امروز ناشناخته است. در آن زمان در منطقه اودسا در یکی از مدارس شبانه روزی کودکان همین تشخیص برای ۱۹ کودک داده شد. در نوامبر همان سال، ۲۷ مورد عفونت در خارکف جایی که ویروس در آب آشامیدنی بود، ثبت شد.

 

در سال ۲۰۱۱، شیوع وبا در اوکراین رخ داد. ۳۳ نفر به دلیل اسهال در بیمارستان بستری شدند. و در سال ۲۰۱۴، بیش از ۸۰۰ نفر در سراسر کشور مبتلا به وبا تشخیص داده شدند. در سال ۲۰۱۵، تنها در نیکولایف بیش از ۱۰۰ مورد وبا وجود داشت.

 

در سال ۲۰۱۶، ۱۱۵ مورد بوتولیسم در اوکراین گزارش شد. ۱۲ نفر کشته شدند. در سال ۲۰۱۷، وزارت بهداشت ژوتو- بلاکیتنایا را تأیید کرد.

 

یکی دیگر در آزمایشگاه‌های زیستی ایجاد شده توسط ایالات متحده در اوکراین، آزمایش‌هایی در مقیاس کامل با خفاش‌های آلوده به عفونت کرونا ویروس می باشد .

 

بر اساس اسناد کشف شده توسط فدراسیون روسیه، آمریکایی ها قصد داشتند امسال در اوکراین بر روی پاتوژن های پرندگان، خفاش ها و خزندگان، انتقال بیشتر احتمال ابتلا به بیماری تب خوکی آفریقایی و سیاه زخم کار کنند.

 

ایالات متحده می خواست پروژه ای برای مطالعه انتقال عوامل بیماری زا توسط پرندگان وحشی مهاجر بین اوکراین و روسیه و همچنین سایر کشورها اجرا کند. علاوه بر این، همانطور که اسناد نشان می دهد، در آزمایشگاه های زیستی اوکراین، آزمایش هایی با نمونه های ویروس کرونا از خفاش ها انجام شد.

 

در اینجا کاملاً واضح است: به محض اینکه آمریکایی ها کمک هزینه ای را برای مطالعه مثلاً بروسلوز اختصاص می دهند، چند ماه بعد به دلایلی اپیدمی بروسلوز در نزدیکی این آزمایشگاه شیوع می یابد. در سال بعد، ایالات متحده کمک هزینه ای را برای مطالعه تب کریمه کنگو اختصاص می دهد و پس از مدتی در گرجستان، اوکراین، قزاقستان، اپیدمی بیماری فوق الذکر رخ می دهد که به طور کلی، برای این منطقه معمول نیست.اغلب معلوم می شود که سویه ها به طور کلی از آمریکای شمالی و محلی نبودند.

 

چه کسی شناخته شد؟

 

اکنون پس از افشاء برنامه بیولوژیکی، همه در تلاش برای از بین بردن یا خارج کردن مواد هستند. لذا، دیگر نمی توان نقض کنوانسیون منع سلاح های بیولوژیکی توسط اوکراین و ایالات متحده را پنهان ساخت.

 

این واقعیت که یک شبکه کامل از آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین مستقر شده‌اند، فعالیت‌های آنها ارتباط نزدیک با ایالات متحده و به طور خاص با پنتاگون دارد، هرگز برای ارتش روسیه یک راز بزرگ نبود . ما در باره عفونت های خطرناک جهت ایجاد سلاح های بیولوژیکی صحبت می کنیم. اکنون، اسنادی در اختیار وزارت دفاع روسیه است، پس از شروع عملیات ویژه نظامی، دستورالعملی برای کاهش فوری کار آزمایشگاه ها دریافت شد: «وزارت بهداشت فوری درخواست می کند تا با از بین بردن عوامل بیماری زای بیولوژیکی که برای تحقیقات آزمایشگاهی استفاده شده، به دستور وزارت بهداشت اوکراین جهت اجرای کار به قوانین مربوط پیوست شود.

 

«در لووف، تحت عنوان تحقیقات در مورد حفاظت برای سلامتی، آنها با طاعون و سیاه زخم برخورد کردند. و در خارکف و پولتاوا – عوامل ایجاد کننده دیفتری، سالمونلوز و اسهال خونی.« وجود دارد. فقط در Lvov ظروف با پاتوژن های لپتوسپیروز، تولارمی، بروسلوز و طاعون، در مجموع بیش از ۳۲۰ کانتینر با عفونت های خطرناک از بین رفتند.

 

شایان ذکر است که اخیراً سازمان بهداشت جهانی گزارش داده است که به اوکراین توصیه کرده است برای جلوگیری از نشت، پاتوژن های خطرناک آزمایشگاه های این کشور را نابود کند. یعنی معلوم می شود که سازمان بهداشت جهانی WHO در تمام این مدت اطلاع داشته و کار آزمایشگاه های زیستی را تشویق کرده است؟

 

چین این تعرض را نخواهد بخشید:

 

امپراتوری دروغ در بازی خطرناک ژئوپلیتیکی برای تقسیم مجدد جهان در حال گسترش است. ارتش روسیه با بدست آوردن اسنادی با مطالعه و تحقیقات حقایق ناخوشایند جدیدی را در مورد برنامه بیولوژیکی نظامی ایالات متحده که اجرای آن نه تنها در کشورهای جهان، بلکه در اوکراین هم وجود داشت، فاش می سازد.

 

اخبار مربوط به برنامه مشترک بیولوژیکی نظامی ایالات متحده و اوکراین، سخت پکن را برانگیخت، به ویژه اینکه قبلاً تلاش هایی در کاپیتول هیل برای متهم کردن چین به منشاء «کووید- ۱۹» انجام شده بود. پاتوژن ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین، از کاخ سفید، خواست درباره آزمایشگاه‌های زیستی واشنگتن و کی‌یف، که در اواسط دهه ۲۰۰۰ تأسیس کرده اند، «به طور جامع فعالیت های جنگ بیولوژیکی خود را توضیح دهد.»

 

«OST» مدرن :

 

دشمن پیش چشممان، آزمایشگاهی را تاسیس کرده تا گروه قومی ما را نابود کند. ما فقط بر اساس فناوری جدید، به بدترین شیوه های دهه ۳۰ و ۴۰ قرن گذشته باز می گردیم. کشورهائیکه به ما فضای جدیدی از آزادی و مناسبات اجتماعی را وعده داده اند، تبدیل به بازیگران امنیتی اطلاعاتی، بیولوژیکی، فرهنگی، قومی و غیره شده اند. مرحله بعدی فاشیستی کردن دنیای مجازی و تبدیل آن به جهان واقعی بود، که مراکز بیولوژی نظامی مخفی آمریکا در اوکراین، آنرا به واقعیت تبدیل کرد. ما قبلاً مشابه آن را در جنگ بزرگ میهنی تجربه کرده‌ایم. می‌خواهیم برای کسانیکه فراموش کرده اند، طرح کلی «Ost« را یادآور شویم.

 

این طرح واقعاً جنایتکارانه برای نابودی مردم اتحاد جماهیر شوروی، که در درجه اول روس ها، بلاروس ها و اوکراینی ها بوده، اکنون در برنامه های بیولوژیکی ایالات متحده در اوکراین تجسم یافته است.

 

این به یک دلیل ساده است که اتفاق افتاد: جهان به اصطلاح متمدن بیش از صد سال در تلاش است تا هژمونی خود را در کل سیاره تحمیل کند. سرمایه بین المللی تمایل به دستیابی دوباره و تکرار فرصت های غیرقابل کنترل و استخراج سودهای کلان به هزینه ما هدایت می شود. در تعقیب این اهداف، امپریالیسم بین المللی به رهبری ایالات متحده آمریکا که فجیع ترین شرایط اجتماعی را پدید آورد: فاشیسم، بنیادگرایی اسلامی، نژادپرستی، تروریسم در ​​انواع جنگ ها. علاوه بر این، حتی امروز به طور فعال نقش در تحریکات دارند. می گویند، هدف وسیله را توجیه می کند، به این معنی که کوسه های پایتخت جهان به انجام آزمایش های خود بر روی اقوام مختلف تمدن خود را ادامه می دهند، اشیاء بالقوه خطرناک را بدور از قلمرو خود در نزدیک ترین مناطق مهم با اطمینان درجهت منافع خود قرار می دهند. در عین حال، نه حاکمیت سایر کشورها ، طبیعت و جمعیت برای حفظ امنیت مانع نگرانی آنان نیست.

 

امروز، بیش از هر زمان دیگری، هشدار نویسنده کمونیست چک، جولیوس فوچیک، را بیاد می آوریم . سخن و درسی بود که به همه جهانیان در جریان جنگ جهانی دوم هشدار داد و در نهایت توسط گشتاپو دستگیر و اعدام شد . این هشدار بیش از هر زمان دیگر امروز برای همه نیروهای مترقی جهان مطرح است: مردم هوشیار و آگاه باشید!

 

چه کسانی از نازی ها حمایت می کنند:

 

اروپا بار دیگر بر عقاید هیتلر تعظیم می‌کند. اروپا در تجربه رنسانس با ملی گرایی و حتی در حال تجربه دیگری از نازیست ها است. ما به طور فزاینده ای با مظاهر شبکه اطلاعاتی، دیجیتالی، بیولوژیکی، فرهنگی و نژادپرستی با وزش تلاش های نازیسم به دومین تسخیر در جهان مواجه هستیم .

 

حمایت مالی واشنگتن که قصد دارد از آن به عنوان نیرویی برای مقابله با روسیه و اعمال فشار بر آن استفاده کند، نقش مهمی در احیاء نازیسم دارد.

 

به هر حال، در دنیای مدرن دو کشور وجود دارد که فاشیسم در آنجا ممنوع نیست. این ایالات متحده آمریکا (جایی که نازیسم کاملاً قانونی است و می تواند آن را مورد تبلیغات خود قرار دهد، فقط لحظات مربوط به قتل و خشونت حذف می شود)، همچنین اوکراین است. کشورهای دیگر جهان حداقل این گونه ظاهر نمایی می کنند که به حکم دادگاه نورنبرگ متعهد هستند. اما ایالات متحده و اوکراین دائماً به قطعنامه های سازمان ملل که نازیسم را محکوم می کند، رای مخالف می دهند.

 

جهانیان هوشیار و آگاه باشید! به راستی: از آمریکایی ها بترسید ..«هدیه آوردند»

 

نیکولای ولوویچ، عضو کمیته مرکزی ومسئول گروه کار ایدئولوژی حزب کمونیست بلاروس

برگرفته از سایت حزب کمونیست بلاروس

م. چابکی: ۵ فروردین ۱۴۰۱ برابر با ۲۰۲۲.۰۳.۲۵

لاوروف؛ آمریکا کشور‌های دیگر را تهدید کرده تا در سازمان ملل علیه روسیه رأی دهند

وزیر خارجه روسیه در مصاحبه جدید خود ابعاد جدیدی از جنگ روانی آمریکا، آزمایشگاه‌های بیولوژیکی و لابی این کشور در سازمان ملل را بیان کرده است.

ادامه

ارژانتین, امریکا, اوکراین, برزیل, بیولوژیکی, تحریم, جنگ سرد, جهان, چین, حقوق بشر, روسیه, رویارویی نظامی, سازمان ملل, شرق اروپا, غرب, گزارش, مکزیک, ناتو, هندوراس

بررسی اظهارات متناقض مقامات آمریکا درباره آزمایشگاه بیولوژیکی در اوکراین

آیا آمریکا در اوکراین آزمایشگاه بیولوژیک دارد؟ روسیه با تکیه اسناد و تصاویر مدارکی دارد که نشان می‌دهد ایالات متحده در اوکراین آزمایشگاه بیولوژیک دارد اما آمریکا این موضوع را تکذیب کرده و هیچ مدرکی هم ارائه نداده است.

ادامه

امریکا, امریکای شمالی, اوکراین, بیولوژیکی, جهان, چین, روسیه, سازمان ملل, شرق اروپا, گزارش

هشدار سازمان جهانی بهداشت در خصوص احتمال نشت پاتوژن‌های بیماری‌زا از آزمایشگاه‌های اوکراین

سازمان جهانی بهداشت با هشدار نسبت به نشت تصادفی پاتوژن‌های بیماری‌زا از آزمایشگاه‌های اوکراین، خواستار نابودی این مواد خطرناک شد.

ادامه

امریکا, اوکراین, بیولوژیکی, جهان, چین, حقوق بشر, خبر, روسیه, سازمان بهداشت جهانی

روسیه: مسئولیت بحران اوکراین بر عهده کشورهای ناتوست/ امریکا توسعه سلاح‌های بیولوژیکی در اوکران را تائید کرد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن اقدامات ناتو به خاطر ایجاد تنش، از آمریکا به خاطر آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین توضیح خواست.

ادامه

امریکا, اوکراین, بیولوژیکی, جهان, چین, حقوق بشر, روسیه, شرق اروپا, ناتو