افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه و لئو مسی قرار گرفت تا افتخار جدیدی را در کارنامه خود ثبت کند.

طارمی در مرحله گروهی توانست درخشش چشم‌گیری داشته باشد و ۵ گل را برای پورتو به ثمر برساند و در جدول گلزنان این مسابقات بعد از امباپه و محمد صلاح در رده سوم قرار بگیرد.

ستاره ایرانی همچنین توانست در مجموع گل و پاس گل بعد از امباپه در رتبه دوم و بالاتر از مسی و صلاح قرار بگیرد و حال نیز در ترکیب منتخب مرحله گروهی نیز در خط حمله زوج امباپه را تشکیل دهد.

طارمی در ماه گذشته درخشش بی نظیری با پورتو در لیگ پرتغال هم داشت و موفق شد جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ و باشگاه پورتو را کسب کند.

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی