روسیه: تراکنش مالی تروریست‌ها و ملی‌گرایان اوکراین کشف شد

کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد: تحقیقات صورت گرفته شواهدی مبنی بر ارتباط بین عوامل حمله تروریستی به سالن کنسرت کرکوس با ملی‌گرایان اوکراین از جمله تراکنش مالی را تأیید می‌کند. به گزارش رادیو بین‌المللی چین؛ کمیته تحقیقات روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: نتایج اولیه تحقیقات، ماهیت برنامه ریزی شده اقدامات تروریست‌ها، آماده سازی دقیق ... روسیه: تراکنش مالی تروریست‌ها و ملی‌گرایان اوکراین کشف شد

ادامه

اوکراین, تروریسم, جنگ نیابتی, جهان, چین, خبر, روسیه, شرق اروپا

افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین

بر اساس آمار بانک مرکزی جمهوری فدرال آلمان، بدهی دولت این کشور با افزایش ۶۲ میلیارد یورو، به رقم بی‌سابقه ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو رسیده است. به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از دویچه وله، بانک مرکزی آلمان (بوندس بانک) همچنین اعلام کرده است که میزان نسبت بدهی دولت این کشور که ... افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین

ادامه

آلمان, اتحادیه اروپا, اروپای مرکزی, اقتصادی, اوکراین, جهان, روسیه, شرق اروپا, گزارش

پوتین: به ناتو حمله نمی‌کنیم اما اف-۱۶‌های اوکراین را در هر کشوری ساقط می‌کنیم

رئیس جمهور روسیه با هشدار به حامیان کی‌یف، تاکید کرد مسکو به‌دنبال تقابل با دست‌نشانده‌های آمریکا در شرق اروپا نیست. به گزارش ایسنا، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه و طی سخنرانی در جریان بازدید از یک پایگاه هوایی در استان «تِوِر» در غرب این کشور اظهار کرد چندین مقام غربی با این ادعا که ... پوتین: به ناتو حمله نمی‌کنیم اما اف-۱۶‌های اوکراین را در هر کشوری ساقط می‌کنیم

ادامه

آمریکا, اتحاد شوروی, اوکراین, جمهوری چک, جهان, روسیه, شرق اروپا, غرب, گزارش, لهستان, ناتو

ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از دو ماه دوام نمی‌آوریم

یک مقام ارشد ارتش انگلیس بر این باور است نیروهای انگلیسی قادر به جنگ با روسیه برای بیش از دو ماه نیستند. به گزارش ایسنا، ژنرال «راب مگوون» معاون رئیس ستاد دفاعی ارتش انگلیس گفته است نیروهای این ارتش در صورت ورود به جنگ به دلیل نداشتن منابع مناسب جنگ‌های آینده مجبور به مدیریت «ریسک ... ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از دو ماه دوام نمی‌آوریم

ادامه

انگلیس, اوکراین, تحلیل, جنگ نیابتی, جهان, روسیه, شرق اروپا, غرب اروپا, ناتو

وزارت خارجه روسیه: آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!

سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که آمریکا خیلی عجولانه مسئولیت حمله تروریستی مسکو را به گردن داعش انداخت و با این تصمیم خودش در گوشه رینگ گیر افتاده است! به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به حمله تروریستی جمعه هفته گذشته به یک سالن کنسرت ... وزارت خارجه روسیه: آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!

ادامه

آمریکا, انگلس, اوکراین, تحلیل, تروریسم, جهان, روسیه, شرق اروپا

پشت حوادث اوکراین/ انگلیس: در مذاکرات صلح، اوکراین نباید کوتاه بیاید

وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که اوکراین نباید در مذاکرات صلح با روسیه “کوتاه” بیاید و همچنین ولادیمیر پوتین نمی‌تواند از حمله به اوکراین “سود و منفعت” ببرد.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس خطاب به قانون‌گذاران عنوان داشت: ما باید اطمینان حاصل کنیم که مذاکرات آینده به “فروش اوکراین” و یا تکرار اشتباهات گذشته ختم نمی‌شود.

 

وی افزود: ما حل و فصل توافق ناآرام ۲۰۱۴ را به یاد داریم که نتوانست امنیت پایداری را برای اوکراین رقم بزند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای چنین چیزی و حتی چیزی بیشتر از آن بازگشته است؛ به همین دلیل است که ما نمی‌توانیم به او اجازه دهیم که در این جنگ پیروز شود.

وزیر نفت امارات: آمریکا نباید سیاستش را دیکته کند

وزیر نفت امارات با توضیح اینکه فشار برای بیرون راندن هر یک از شرکای اتحاد نفتی، تنها به افزایش قیمت‌ها منجر خواهد شد، گفت: آمریکا نباید سیاست خود را به دیگران دیکته کند.

ادامه

اقتصادی, امارات, امریکا, انگلستان, اوکراین, ایران, تحلیل, جهان, خاورمیانه, روسیه, عربستان سعودی

شویگو: تکمیل اهداف فاز اول عملیات روسیه دراوکراین/۶۰۰ مزدور خارجی کشته شدند

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی اعلام کرد که از آنجا اهداف اصلی فاز اول عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین تکمیل شده، روسیه از این پس بر آزادی دونباس تمرکز خواهد کرد.

ادامه

اوکراین, ترکیه, جهان, خبر, دونتسک, روسیه, شرق اروپا, لوگانسک

مورالس: بایدن به دنبال کودتا در روسیه است

اوو مورالس رئیس‌جمهوری پیشین بولیوی در انتقاد از جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، وی را به استفاده از “اوکراین برای حمله نظامی، سیاسی و اقتصادی به مردم روسیه” متهم کرد و تاکید کرد که بایدن “به دنبال کودتا در روسیه است”.

ادامه

امریکا, امریکای لاتین, اوکراین, جنگ سرد, جهان, روسیه, شرق اروپا

اعزام دوباره تروریست‌های شرق سوریه به اوکراین

به گزارش رسانه‌ها گروه جدیدی از شبه نظامیان وابسته به گروه‌های تروریستی در سوریه برای جنگ با روسیه به اوکراین اعزام شدند.  

ادامه

اوکراین, ترکیه, تروریسم, تونس, جهان, حقوق بشر, خاورمیانه, خبر, روسیه, سوریه, شرق اروپا, عراق, فرانسه

روسیه: جهان نظاره‌گر خواهد بود که آمریکا جانشین «هیتلر» شده است

در پی افشای اسناد سرمایه‌گذاری پسر بایدن در آزمایشگاه‌های اوکراین، روسیه می‌گوید سرانجام جهان شاهد فعالیت غیرانسانی آمریکا خواهد بود.  

ادامه

المان, امریکا, اوکراین, بیولوژیکی, تحلیل, جهان, چین, حقوق بشر, خبر, شرق اروپا