افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

لیگ جهانی والیبال – ایتالیا/ ایران مغلوب نایب‌قهرمان المپیک شد

در آخرین بازی روز نخست رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۷ تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف ایتالیا رفت و برابر میزبان خود شکست خورد.

 

در گروه A هفته اول این رقابت‌ها، تیم‌های ایران، ایتالیا، برزیل و لهستان حضور دارند که شهر پیزاروی ایتالیا میزبان این تیم‌ها است.

 

بازی ایران برابر ایتالیا، اولین بازی رسمی سرمربیگری ایگور کولاکوویچ با تیم ملی ایران است.

 

ایتالیایی‌ها در این دوره از رقابت‌ها نفراتی چون ایوان زایتسف و عثمانی خوآن‌تورنا را در اختیار ندارند. تیم ملی والیبال ایران هم بدون محمد موسوی مصدوم و هم چنین شهرام محمودی که تصمیم به کناره‌گیری از تیم ملی گرفته است، پا به این رقابت‌ها گذاشت.

 

میزبان با ترکیب داوید کاندلارو، لوئیجی راندازو، نیکولا پیزارسی، لوکا وتوری، سیمونه جیانلی، فابیو بالاسو، فیلیپو لانزا، سیمونه بوتی (کاپیتان)، ماسیمو کولاچی، متئو پیانو، اولگ آنتونوف، لاکوپو بوتو، جولیو سابیو و ریکاردو اسبرتولی با مربیگری لورنزو بلنجینی در لیگ جهانی حاضر است.

 

ایران هم در پنجمین تجربه حضورش در لیگ جهانی با ترکیب سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری و سرمربیگری ایگور کولاکوویچ در این هفته از رقابت‌ها حاضر است.

 

این دیدار با قضاوت فرانسیسکو لاسی، داور دومنیکنی از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه آغاز شد.

 

ست اول ۲۵-۲۲ ایتالیا

 

تیم ملی ست اول را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، عادل غلامی، فرهاد قائمی، امیر غفور، مسعود غلامی و حیدری آغاز کرد.

کاندلارو، راندازو، وتوری، جیانلی، لانزا و پیانو نیز برای ایتالیا بازی را آغاز کردند.

 

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و ۶ بر ۲ از حریف پیش افتاد. اشتباه داور در خصوص نگرفتن خطای دو ضرب بازیکن ایتالیا باعث اعتراض معروف از همان ابتدای کار شد.

 

سه سرویس خوب میلاد عبادی‌پور باعث شد دو تیم در امتیاز ۶ به تساوی برسند اما در ادامه عملکرد ضعیف و بازی بدون تمرکز بازیکنان ایران باعث شد ایتالیا ۱۴-۱۱ پیش بیفتد و کولاکوویچ مجبور به گرفتن وقت استراحت شود.

 

تاثیر حضور نداشتن موسوی و ضعف دفاع روی تور ایران از همان ست اول مشهود بود. در امتیاز ۲۰-۱۸ میرزاجانپور جانشین عبادی‌پور شد.

 

در امتیازهای پایانی ایران موفق شد اختلاف امتیاز را کم کند. بلنجینی در امتیاز ۲۲-۲۳ درخواست وقت استراحت کرد.

 

وتوری از خط سرویس موفق شد امتیاز ۲۵ را به دست بیاورد و ست اول ۲۵-۲۲ به نفع ایتالیا به پایان برسد.

 

ست دوم ۲۵-۲۳ ایتالیا

 

ست دوم را ایران بهتر آغاز کرد و ۷ بر ۴ نیز پیش افتاد.

 

در حالی که ایران ۴ امتیاز از حریف پیش بود اما ایتالیا امتیازهای عقب‌افتاده را جبران کرد و بازی به تساوی ۹ رسید تا کولاکوویچ وقت استراحت بگیرد.
در امتیاز ۲۰-۱۸ به نفع ایتالیا، فرهاد سال‌افزون به جای معروف به میدان آمد اما این تعویض هم برای بهتر شدن دفاع ایران فایده نداشت.

 

سرویس وتوری به تور برخورد کرد و امتیاز ۲۱ برای ایران به دست آمد. یکی از معدود دفاع‌های ایران برابر ایتالیا را فرهاد قائمی به دست آورد و بازی ۲۳-۲۲ شد. دفاع امیر غفور و مسعود غلامی بازی را در امتیاز حساس ۲۳ به تساوی کشاند.

 

از دست دادن موقعیت‌ها توسط بازیکنان ایران و بی‌دقتی آن‌ها باعث شد این ست نیز ۲۵-۲۳ به نفع ایتالیا به پایان برسد.

 

ست سوم ۲۵-۲۲ ایتالیا

 

اشتباهات بازیکنان ایران و نرسیدن توپ به سعید معروف در ست سوم هم ادامه داشت.
کار سرعتی مسعود غلامی و سعید معروف و برخورد توپ به دست مدافع ایتالیا بازی را ۱۰-۹ به نفع ایران کرد.

 

بازی خوب بازیکنان ایران در ست سوم ادامه داشت و دفاع‌های خوب بازیکنان ایران و بالا رفتن دقت در زدن ضربات باعث شد ایران ۲۰-۱۷ از میزبان خود پیش بیفتد.

 

ضربه امیر غفور به خارج از زمین رفت تا باز هم ایتالیا امتیازهای عقب‌افتاده را جبران کند و بازی ۲۰-۲۰ شود.

 

در نهایت هم این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع ایتالیا به پایان رسید تا ایتالیای میزبان ۳ بر صفر برنده این دیدار باشد.

 

گفتنی است، امیر خوش خبر به‌عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را تشکیل می‌دهند.

 

پیش از این دیدار نیز دو تیم لهستان و برزیل به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی لهستان به پایان رسید.

 

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از ساعت ۱۹:۵۵ دقیقه شنبه(۱۳ خرداد) به مصاف برزیل می‌رود. ایتالیا هم با لهستان دیدار می‌کند.

ایسنا

کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز/تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر امروز پس از دو روز پیکار مدعیان اوزان هشتگانه به پایان رسید و شاگردان محمد طلایی توانستند با کسب سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بر سکوی قهرمانی بایستند.   این قهرمانی در حالی بدست آمد که تیم ملی کشتی آزاد ایران ظهر امروز و پیش از ... کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز/تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

دستفروشی رزمی کار قهرمان گناوه‌ای و دارند چندین عنوان جهانی

سید باقر موسوی’ ورزشکار قهرمان رزمی کار از شهرستان گناوه به دلیل بیکاری و تامین مایحتاج زندگی خود به دستفروشی در بازار این بندر روی آورده است.     این رزمی کار با کارنامه درخشان خود در رقابت‌های جهانی افتخارات متعددی نصیب کشور کرده و بتازگی نیز در رقابت‌های حرفه‌ای موی تای در کشور تایلند ... دستفروشی رزمی کار قهرمان گناوه‌ای و دارند چندین عنوان جهانی

ادامه

اجتماعی, ایران, خبر, ورزشی

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ملی‌پوشان چین

تیم ملی فوتبال ایران با برتری ۱ بر صفر مقابل تیم ملی چین در تهران، صدرنشینی خود در جدول گروه مقدماتی جام جهانی را با ۱۷ امتیاز تثبیت کرد.   تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در هفته هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در گروه نخست آسیا از چین پذیرایی کرد و ... پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ملی‌پوشان چین

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

برتری یک‌ گله ایران مقابل قطر در جشنواره از دست‌دادن فرصت‌ها

تیم ملی ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا و در دیداری از گروه A این رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در پایان این دیدار با تک‌گل مهدی طارمی به برتری ... برتری یک‌ گله ایران مقابل قطر در جشنواره از دست‌دادن فرصت‌ها

ادامه

ایران, خبر, ورزشی