افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

دستفروشی رزمی کار قهرمان گناوه‌ای و دارند چندین عنوان جهانی

سید باقر موسوی’ ورزشکار قهرمان رزمی کار از شهرستان گناوه به دلیل بیکاری و تامین مایحتاج زندگی خود به دستفروشی در بازار این بندر روی آورده است.

 

 

این رزمی کار با کارنامه درخشان خود در رقابت‌های جهانی افتخارات متعددی نصیب کشور کرده و بتازگی نیز در رقابت‌های حرفه‌ای موی تای در کشور تایلند قهرمان شده از بی‌توجهی و پایبند نبودن مسئولان به قول و وعده هایشان ابراز گله‌مندی کرد.

 
وی که در تیم ملی او اسپرت عضویت دارد و هم اینک عضو تیم حرفه ای موی تای تایلند است، تاکنون به مقام هایی مهم از جمله قهرمان رقابت های حرفه ای موی تای تایلند، نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ورلدکاپ کیک بوکسبنگ قبرس، برنز جهانی او اسپرت ترکیه، برنز آسیایی چی وان ایران، کمربندطلایی سوپرفایت تای بوکسینگ ایران، نقره سوپرفایت ساواته ایران، طلای سوپرفایت ایران و فنی‌ترین فایتر نایل شده است.

 
سیدباقرموسوی که هم اینک با دایر کردن دکه در شهر گناوه مشغول دستفروشی قاشق و چنگال است به ایرنا گفت: هزینه حضور در رقابت های برون مرزی را شخصی و با گرفتن قرض و کمک از مردم و برخی همشهریان تامین کرده ام.

 
وی که بتازگی از رقابت های حرفه ای موی تای در کشور تایلند با کسب مقام قهرمانی بازگشته است، افزود: شرکت در این رقابت ها حدود ۵۰ میلیون ریال هزینه داشت که قرض کرده بودم و هم اینک برای پس دادن آن بناچار به دستفروشی روی آورده ام.

 
وی اظهارکرد: دراین رقابت ها پس از ناک اوت کردن حریفان و کسب قهرمانی جلوی رئیس برگزاری و تماشاگران با وجود ممانعت رئیس ورزشگاه که اسرائیلی بود، پرچم کشورم را به اهتزار در آوردم.

 
موسوی گفت: در زمان حاضر به رقابت های تایلند و چین دعوت شده ام اما اگر حمایت نشوم به علت وضعیت نامناسب مالی و گران بودن هزینه اخذ ویزا قید حضور را خواهم زد .

 
وی ادامه داد: تاکنون چندین بار مسئولان قول هایی از جمله پاداش و اهدای زمین دادند که هیچکدام از آنها عملی نشده است.

 
این رزمی کار ادامه داد: وضعیت بدمالی و نداشتن مسکن سبب شده تا نتوانم ازدواج کنم.

 
وی گفت: امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به قول های داده شده عمل کنند تا این ورزشکار رزمی کار با دلگرمی به حرفه خود ادامه و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی بیشتری کند

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ملی‌پوشان چین

تیم ملی فوتبال ایران با برتری ۱ بر صفر مقابل تیم ملی چین در تهران، صدرنشینی خود در جدول گروه مقدماتی جام جهانی را با ۱۷ امتیاز تثبیت کرد.   تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در هفته هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در گروه نخست آسیا از چین پذیرایی کرد و ... پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ملی‌پوشان چین

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

برتری یک‌ گله ایران مقابل قطر در جشنواره از دست‌دادن فرصت‌ها

تیم ملی ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا و در دیداری از گروه A این رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در پایان این دیدار با تک‌گل مهدی طارمی به برتری ... برتری یک‌ گله ایران مقابل قطر در جشنواره از دست‌دادن فرصت‌ها

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

جام‌جهانی کشتی آزاد کرمانشاه؛ قهرمانی ‌ایران باشکست تیم‌ خسته‌ی امریکا

تیم‌ ملی کشتی آزاد کشورمان دریک بازی دشوار و نزدیک تیم‌ خسته‌ی امریکا را شکست داد و به مقام قهرمانی جام جهانی کرمانشاه دست پیدا کرد.   تیم‌ملی کشتی آزاد کشورمان با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم خسته کشتی امریکا عبور کرد.   تیم‌ ملی کشتی آزاد امریکا که در گروه بسیار سختی ... جام‌جهانی کشتی آزاد کرمانشاه؛ قهرمانی ‌ایران باشکست تیم‌ خسته‌ی امریکا

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

با حضور کشتی گیران امریکایی در ایران موافقت شد!

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد برای کشتی گیران آمریکایی روادید صادر می شود و آنها مشکلی بابت سفر به ایران نخواهند داشت.   به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۷ قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه ... با حضور کشتی گیران امریکایی در ایران موافقت شد!

ادامه

امریکا, ایران, خبر, ورزشی