افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

تساوی ایران و سوریه در باتلاق مالزی

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه با وجود کسب نتیجه تساوی مقابل سوریه همچنان در صدر گروه خود ماند. شرایط جوی و کیفیت پایین زمین این بازی را تحت تاثیر قرار داده بود.

تیم ملی فوتبال مردان ایران روز سه‌شنبه (۲۵ آبان/۱۵ نوامبر) در ورزشگاه «تانکو عبدالرحمان» مالزی در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر مقابل تیم ملی سوریه با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

بارندگی و زمین بسیار ناهموار بازی دو تیم را تحت تاثیر قرار داده بود به نحوی که جا به جایی توپ در زمین با دشواری صورت می‌گرفت. سوریه نیز بازی درگیرانه و بسته‌ای را ارائه کرد تا بتواند با کسب یک امتیاز همچنان به صعود امیدوار بماند.

در دیگر بازی‌های مرحله نهایی در گروه اول آسیا، چین میزبان، با تساوی بدون گل مقابل قطر متوقف شد. کره جنوبی نیز توانست با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود ازبکستان را شکست دهد.

در پایان رقابت‌های دور رفت، ایران با ۱۱ امتیاز از پنج بازی در صدر جدول قرار دارد. این تیم در دور رفت رقابت‌ها توانسته دروازه خود را بسته نگاه دارد.
کره جنوبی با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم است. ازبکستان با ۹ و سوریه با ۵ امتیاز سوم و چهارم هستند. قطر چهار امتیازی چهارم است و چین تنها با کسب دو امتیاز در انتهای جدول گروه اول قرار گرفته است.

از این گروه دو تیم اول مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود خواهند کرد. ایران در هفته اول دور برگشت این رقابت‌ها روز سوم فروردین ۱۳۹۶ میهمان قطر خواهد بود. ۵ روز پس از این بازی نیز در تهران به مصاف چین می‌رود.

شگفتی‌ آفرینی شمشیربازان ایرانی با کسب قهرمانی جام جهانی

تیم ملی شمشیربازی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ در سنگال شگفتی آفرید. تیم ملی اسلحه سابر ایران توانست با پیروزی ۴۵ بر ۳۹ مقابل ایتالیا در نبرد نهایی مقام نخست این مسابقات را به دست آورد.   شمشیربازی ایران که در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو تحسین همگان را برانگیخته‌ بود، در مسابقات جام جهانی ... شگفتی‌ آفرینی شمشیربازان ایرانی با کسب قهرمانی جام جهانی

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

کشتی آزاد دانشجویان ایران با ۵ طلا و ۳ برنز قهرمان جهان شد!

دومین روز از رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه در حالی با کسب دو مدال طلا و دو برنز برای آزادکاران دانشجو به پایان رسید که تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران در مجموع با ۵ طلا و ۳ برنز مقتدرانه قهرمان جهان شد.   به گزارش ایسنا، در دومین روز از دوازدهمین دوره رقابت‌های ... کشتی آزاد دانشجویان ایران با ۵ طلا و ۳ برنز قهرمان جهان شد!

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

با کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز؛ نوجوانان وزنه‌برداری ایران نایب قهرمان جهان شدند

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره، ۳ مدال برنز و ۴۷۱ امتیاز تیمی بعد از روسیه روی سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان جهان ایستاد.   به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، تیم ملی وزنه برداری نوجوانان که برای ایستادن ... با کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز؛ نوجوانان وزنه‌برداری ایران نایب قهرمان جهان شدند

ادامه

ایران, خبر, ورزشی, وزنه‌برداری