افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

با کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز؛ نوجوانان وزنه‌برداری ایران نایب قهرمان جهان شدند

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره، ۳ مدال برنز و ۴۷۱ امتیاز تیمی بعد از روسیه روی سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان جهان ایستاد.

 

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، تیم ملی وزنه برداری نوجوانان که برای ایستادن روی سکوی جهانی رقابت نزدیکی و نفس گیری با تیم‌های روسیه و لهستان داشت، در دسته فوق سنگین تلاش زیادی برای کسب بیشترین امتیاز از خود به خرج داد، اما در نهایت با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به روسیه و با شایستگی روی سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.

 

تیم ملی روسیه در پایان ششمین دوره رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان با ۴۸۹ امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد. ایران با ۴۷۱ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ملی لهستان با ۴۵۶ امتیاز سکوی سوم دنیا را از آن خود کرد.

 

در رقابت‌های جهانی پنانگ امتیازات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به شرح زیر به دست آمد:
علی داودی (دسته ۹۴+ کیلوگرم): ۸۴ امتیاز
حسین سلطانی (دسته ۶۹ کیلوگرم): ۷۳ امتیاز
محمدرضا روشنی (دسته ۹۴+ کیلوگرم): ۶۷ امتیاز
احمد احمدنژاد (دسته ۷۷ کیلوگرم): ۶۷ امتیاز
تقی آقازاده (دسته ۷۷ کیلوگرم): ۶۳ امتیاز
علیرضا لطفی (دسته ۹۴ کیلوگرم): ۶۱ امتیاز
محمد موئدی (دسته ۸۵ کیلوگرم): ۴۶ امتیاز
مهدی پاپی (دسته ۸۵ کیلوگرم): ۱۰ امتیاز