نظام آموزشی طبقاتی با بازگشایی مدارس تغییری نمی‌کند!

در آستانهٔ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، مناسبتی که می‌بایست انگیزه‌ای برای شوق و شادی همه کودکان و خانواده‌های آنان باشد، اما امسال نیز همچون سال‌های گذشته این شادی از عدهٔ پرشماری از کودکان میهن ما دریغ می‌شود.

معامله اوکراین و جبهه النصره؛ پهپاد در ازای اعزام تروریست‌ها

یک منبع آگاه می‌گوید که اوکراین در ازای دادن پهپاد به گروه جبهه النصره، خواهان جنگیدن تروریست‌های این گروه در نبرد با روسیه است.

تجمع اعتراضی کارکنان عملیاتی مناطق نفتخیز و ملی حفاری به کسورات حقوق و مزایای سکو

شنبه ۲۴ شهریور

مطالبات مهم کارکنان رسمی عبارتند از:

حذف کامل سقف‌حقوق، حذف محدودیت حق‌سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰ و پرداخت بک‌پی و عدم دست‌درازی به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت ، تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی، استرداد مازاد مالیات کسر شده

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت از اعتراضات همکاران در بخش‌های مختلف مراکز نفت و گاز حمایت میکند.…

حملهٔ موفق ارتش یمن با موشک بالستیک مافوق صوت بیش از ۲ میلیون اسرائیلی را برای نخستین‌بار به پناهگاه‌ها روانه کرد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: عملیات یمن با موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام و موفق به رسیدن به هدف شد.

اروپا و کشورهای عربی جدول زمانی برای تشکیل کشور فلسطین را بررسی می‌کنند

منابع خبری از تحرکات وزرای خارجه کشورهای اروپایی و عربی با هدف ترویج جدول زمانی برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین پرده برداشتند.

ایران با پدیده «فقرای شاغل» مواجه است

برآوردهای دولتی حاکی از این است که در ابتدای دهه ۸۰ یک نفر از هر ۱۰ نفر، در ابتدای دهه ۹۰ یک نفر از هر پنج نفر و در حال حاضر یک نفر از هر سه نفر زیر خط فقر قرار دارند.

بازگشت صلح به منطقه در صورت خروج نظامی آمریکا

کارشناس مسائل بین‌الملل با اعتقاد به این‌که بعید است نیروهای نظامی آمریکایی به طور کامل از عراق خارج شوند، گفت: ممکن است نوع پوشش و کارکرد نیروهای آمریکایی تغییر کند، اما سیاست‌های ایالات متحده آمریکا تغییری نمی‌کند،‌ آن‌ها به دنبال نظارت و حاکمیت در منابع نفتی در کشورهایی مانند عراق هستند.

خنثی‌سازی توطئه سیا برای ترور مادورو، دستگیری رهبر عملیات و توقیف ۴۰۰ قبضه سلاح آمریکایی

ونزوئلا می‌گوید شش خارجی از جمله یک عضو از تفنگداران دریایی ویژه آمریکا را به اتهام توطئه برای «بی‌ثبات‌سازی» این کشور که از زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری با دسیسه‌های خارجی مواجه شده، بازداشت کرده است.

تکرار بهانه‌ی همیشگی کمبود بودجه برای حمایت از اقشارِ ضعیف، اینبار توسط دولت پزشکیان

رئیس سازمان برنامه و بودجه، طی تماس تلفنی با مدیرعامل انجمن صنفی مراکز توانبخشی، اعلام کرده است که مصوبه افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری معلولان و یارانه مراکز توانبخشی را اجرا نخواهد کرد!

دولت چهاردهم، سیاست‌های تعدیل ساختاری و منافع طبقهٔ کارگر میهن ما

تشدید جنبش اعتراضی طبقه کارگر و زحمتکشان از جمله کارگران پروژه‌ای صنایع نفت، گاز، و فولاد و پرستاران که در نقاط مختلف کشور دست به تجمع و اعتراض به وضعیت وخیم شغلی‌شان زده‌اند، نشانگر ژرفش هرچه بیشتر شکاف بین خواست‌ها و منافع اکثر قریب‌به‌اتفاق مردم میهن ما با رژیم ولایت فقیه است.

کوبا حمله اسرائیل به المواصی را محکوم کرد

برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا در بیانیه‌ای حمله وحشیانه اسرائیل به منطقه المواصی در خان یونس را محکوم کرد و آن را سندی دیگر بر اثبات سیاست نسل‌کشی این رژیم علیه مردم فلسطین دانست.

حذف کوبا از فهرست حامیان تروریسم؛ مطالبه ۳۵ رئیس‌جمهوری سابق جهان از آمریکا

روسای جمهوری سابق ۳۵ کشور جهان با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا، حذف کوبا از فهرست کشورهای حامی تروریسم را خواستار شدند.

رهبر سابق حزب کارگر انگلیس: بریتانیا فورا ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کند

رهبر سابق حزب کارگر انگلیس از خشم فزاینده مردم این کشور در قبال جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان در غزه سخن گفت.