محکومیت کودتای نافرجام ارتش با حمایت آمریکا در بولیوی توسط “WFTU”

فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری اعلام کرد: کودتای چند روز گذشته در بولیوی چیزی جز بازگشت امپریالیسم به شرایط گذشته واقعی خود نیست و ما آن‌ها را محکوم می‌کنیم.

شی جین‌پینگ: تغییرات تاریخی در جهان در حال وقوع است

رئیس جمهور چین امروز در یادداشتی پیش از حضور در نشست سران سازمان همکاری شانگ‌های اعلام کرد: تغییرات تاریخی در جهان در حال وقوع است.

گزارش‌هایی از پیکار و زندگی مردم

تعیین نرخ تضمینی جو: کشاورزان ناراضی هستند

درحالی‌که بخش بزرگی از گندم‌کاران کشور پس از گذشت ده‌ها روز از فروش گندم درانتظار دریافت مطالبات خود بوده و کشاورزان گندم‌کار خوزستان به تجمع اعتراضی دست زده‌اند، رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر “مشکلات مالی” وعده ‌داد بخشی از مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود.…

کمپین ۱۴-۱۴ با قدرت ادامه دارد و گارگران متحد و مصمم، پیگیر «حذف پیمانکاران» و «تبدیل وضعیت»

چرا واضح و مشخص برنامه خودشان در مورد تعیین تکلیف نیروهای ارکان ثالث نهادها را اعلام نمی‌کنند، ما سه سال است که در انتظار تعیین تکلیف هستیم، آیا اصلاً اهمیتی داریم؟

نسرین هزاره مقدم، ایلنا، «طرح ساماندهی استخدام» یک کلیدواژه است، یک کدِ رمز تکراری، کد رمزی که از بس دست به دست چرخیده و در موردش صحبت شده، نخ نما شده….…

شکل‌گیری الگوی امنیتی جدید در دستور کار نشست سازمان همکاری شانگ‌های

رئیس‌جمهور قزاقستان که کشورش میزبان نشست آتی سازمان همکاری شانگ‌های خواهد بود، از شکل‌گیری الگوی امنیتی جدید در دستور کار نشست این سازمان خبر داد.

مقام بلاروس: در صورت تهدید کشورمان آماده استفاده از سلاح اتمی هستیم

پاول موراویکو معاون اول شورای امنیت ملی بلاروس با اشاره به استقرار ۲۰ هزار نفر از نظامیان ناتو در نزدیکی مرزهای این کشور تاکید کرد: در صورت تهدید کشورمان آماده استفاده از سلاح اتمی هستیم.

چین ماهواره ChinaSat 3A را با موفقیت پرتاب کرد

ساعت ۱۹:۵۷ در روز شنبه ۲۹ ژوئن (۹ تیر) به وقت پکن، چین از موشک حامل اصلاح شده Long March 7 در سایت پرتاب فضایی «ون چانگ» برای پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ChinaSat 3A استفاده کرد و این ماهواره با موفقیت وارد مدار از پیش تعیین شده شد.

شکست سخت ائتلاف میانه‌روی مکرون در انتخابات فرانسه

بر اساس نخستین برآوردها حزب راست افراطی “اجتماع ملی” با کسب ٣۴ درصد آراء در نخستین دور انتخابات پارلمانی فرانسه به نخستین حزب سیاسی این کشور تبدیل شد بی‌آنکه هنوز اکثریت مطلق کرسی‌های مجلس را برای تشکیل دولت جدید به دست آورد.

نشریه آمریکایی؛ مناظره‌ها چالشی برای ناتو

بحث‌های ریاست‌جمهوری در آمریکا و انتخابات پارلمانی زودهنگام در فرانسه، به ملی‌گرایان برای به چالش کشیدن ناتو و تضعیف دفاع اوکراین جرأت داده است.