وکیل مدافع نسرین ستوده ؛ امید ما به مصوبه تقلیل مجازات حبس تعزیری است

وکیل مدافع نسرین ستوده گفت: منتظر هستیم تا مصوبه اخیر مجلس در خصوص اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری، ابلاغ و اجرا شود تا ببینیم چه تحولی در وضعیت ایشان ایجاد شود.

ادامه

ایران, حقوق بشر, خبر, زنان, قضایی, وکلا

«جمهوری اسلامی صرفاً گورستان‌ها و زندان‌ها را آباد کرد»

چند تن از وکلای ایرانی در نامه‌ای سرگشاده‌ ضمن “نامشروع خواندن قانون اساسی جمهوری اسلامی” و “انتصاب آقای خامنه‌ای”، خواستار “بازگرداندن کشور به مردم ایران” شده‌اند.

ادامه

ایران, حقوق بشر, خبر, سیاسی, وکلا

عبدالفتاح سلطانی با قید آزادی مشروط از زندان آزاد شد

سعید دهقان وکیل مدافع عبدالفتاح سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید آزادی وی گفت که طبق قانون، دادگاه صادر کننده حکم قطعی باید تصمیم نهایی را بگیرد و بعد از موافقت دادستانی و مقامات اطلاعات پرونده به شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر مستقر در دادگاه انقلاب ارسال شد و خوشبختانه دیروز این کار انجام شد و امروز آقای سلطانی در منزل هستند.

 

سلطانی بیش از ۸ سال از محکومیت حبس ١٠ ساله خود را گذرانده است

اعلام حمایت جمعی از وکلای دادگستری از کارگران: “خواهان رفع مشکلات کارگران هفت‌تپه هستیم

متن این بیانیه به شرح زیر است:   با توجه به نامگذاری سال‌های اخیر تحت عنوان تولید و حمایت از کار و محصول داخلی، بدون شک پایه و اساس پیشرفت صنعت ایران، نیروی کار و کارگران می‌باشند که با تامین نیازهای اولیه ایشان و رعایت حرمت و کرامت انسانی آنهاست که می‌توان به آینده روشنی ... اعلام حمایت جمعی از وکلای دادگستری از کارگران: “خواهان رفع مشکلات کارگران هفت‌تپه هستیم

ادامه

ایران, حقوق بشر, خبر, کارگری, وکلا