افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

سردار آزمون بازیکن سال روسیه شد

مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ، بعنوان بهترین بازیکن سال روسیه انتخاب شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت، عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر روسیه ۲۰۲۰/۲۱ را به دست آورده است.

 

مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ در ۲۴ مسابقه برای این تیم به میدان رفت که در مجموع ۱۹ گل به ثمر رساند و شش پاس گل داده است.

 

این جایزه با رأی سرمربیان، کاپیتان‌ها و گزارشگران تیم‌های حاضر در لیگ برتر روسیه و نیز استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی این کشور به آزمون اهدا شد.

 

پس از این انتخاب، سردار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این اتفاق مهم واکنش نشان داد.

نتیجه نظرسنجی در ژاپن: بیش از ۸۰٪ مردم با برگزاری مسابقات المپیک مخالف هستند

نتیجه یک نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد جمعیت ژاپن با برگزاری بازی‌های المپیک در تابستان امسال مخالف هستند.

ادامه

اعتراضات اجتماعی, جهان, حقوق بشر, خبر, ژاپن, شرق آسیا, ورزشی, ویدیو

سیمای ضد مردمی رژیم ولایت فقیه رویاروی ورزش و شادی و نشاط جوانان

اهمیت ورزش در سلامتی انسان به‌خصوص برای جوانان بر کسی پوشیده نیست. به‌اختصار می‌توان گفت ورزش عامل خودباوری، افزایش اعتماد به‌نفس، و احساس موفقیت و شادابی است و همچنین دوری از گوشه‌گیری را برای جوانان به‌دنبال دارد.

ادامه

اجتماعی, ایران, سرمایه‌داری, نئولیبرالیسم, ورزشی

دارنده ۷ مدال طلای مسابقات کشتی جهانی و المپیک تحریم‌های آمریکا علیه کوبا را محکوم کرد

“میخایین لوپز” دارنده ۷ مدال طلای مسابقات جهان و المپیک و دومین کشتی گیر پر افتخار تاریخ رشته فرنگی، تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کوبا را محکوم و تاکید کرد که این محاصره اقتصادی و سیاسی مانع اصلی توسعه ورزش در کشورش شده است.

ادامه

امریکا, امریکای لاتین, تحریم, جهان, حقوق بشر, خبر, کوبا, ورزشی