افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

گزارش گاردین از نارضایتی تماشاگران جام‌جهانی به دلیل حذف ایران

گاردین با اشاره به حذف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B اعلام کرد که برخی از هواداران فوتبال روسیه از این مساله ناراحت شده‌اند.

 

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در بازی آخر خود در دور گروهی جام جهانی  روسیه مقابل پرتغال به نتیجه‌ یک بر یک رسید. به ‌این‌ ترتیب تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسپانیا با پنج امتیاز به دور بعد راه یافتند.

 

گاردین درباره نظر هواداران فوتبال نوشت: هواداران فکر می‌کنند اگر داور بازی اسپانیا و مراکش کمک نمی‌کرد که در ‌دقایق آخر اسپانیا مقابل مراکش به مساوی دست یابد، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌توانست با چهار امتیاز به دور بعد راه یابد.

 

هوادارانی که بعد از بازی روز دوشنبه با گاردین صحبت کردند معتقد بودند که تیم‌ ‌ملی ایران به صورت واضحی توسط قضاوت نادرست داور بازی اسپانیا – مراکش از ادامه‌ جام جهانی حذف شد.

 

یک هوادار در این باره به گاردین، گفت‌: این خیلی ناراحت کننده است؛ ایران باید بالاتر از تیم‌ ‌ملی اسپانیا قرار می‌گرفت حتی زمانی که کمک داور بازی اسپانیا – مراکش گل دوم را آفساید اعلام کرد. داور وسط تصمیم دیگری گرفت. این یک دزدی آشکار است و برای فیفا خوب نیست. آن‌ها می‌خواستند به هر قیمتی اسپانیا صعود کند.

 

اگر بازی اسپانیا -‌ مراکش با نتیجه‌ دو بر یک به سود مراکش به پایان می‌رسید، احتمال داشت که اسپانیا از جام جهانی حذاف شود.

 

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره این شرایط می‌گوید: خیلی ناراحت شدیم. ما در پایان بازی شانس زیادی برای صعود داشتیم. می‌توانستیم گل بزنیم و ببریم. همان طور که همه دیدند ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا دراین بازی برنده باشیم اما برخی شانس‌ها را از دست دادیم.

ایسنا

باربوسا: رونالدو باید اخراج می‌شد/ کی‌روش: قانون نباید برای رونالدو و مسی متفاوت باشد

مدیر برنامه معروف فوتبال پرتغال گفت: داور پاراگوئه‌ای باید کریستیانو رونالدو را پس از خطای روی مدافع ایران اخراج می‌کرد و از دادن کارت زرد به مهاجم پرتغال متعجب شدم.

ادامه

ایران, گفتگو, مصاحبه و گفتگو, ورزشی

مفسر سرشناس انگلیسی: ایران می‌تواند پرتغال را شکست دهد

مفسر سرشناس انگلیسی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تمجید کرد.   عملکرد شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به شکست بر یک صفر شاگردان کارلوس کی‌روش انجامید، تحسین بسیاری از کارشناسان جهان را در پی داشته است. ... مفسر سرشناس انگلیسی: ایران می‌تواند پرتغال را شکست دهد

ادامه

انگلستان, ایران, جهان, خبر, ورزشی

کی‌روش: پرونده مذاکره من و ایران بسته شد، بعد از جام جهانی می‌روم

کارلوس کی‌روش در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: حدود یک‌سال از صعود ما به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گذشت و این یک واقعیت است که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد شش‌ماهه تمدید قراردادم تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را ارائه داد. این پیشنهاد انتظارهای مرا برآورده نکرد.

ادامه

ایران, خبر, ورزشی