افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

کی‌روش: پرونده مذاکره من و ایران بسته شد، بعد از جام جهانی می‌روم

کارلوس کی‌روش در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: حدود یک‌سال از صعود ما به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گذشت و این یک واقعیت است که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد شش‌ماهه تمدید قراردادم تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را ارائه داد. این پیشنهاد انتظارهای مرا برآورده نکرد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: پس از سال‌ها همکاری با فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد تمدید شش‌ماهه قرارداد نشان می‌دهد هیچ آگاهی برای کاری که من انجام داده‌ام وجود ندارد. این پیشنهادی بود که از نظر من اصلا قابل پذیرش نیست. مذاکره ما بسته شده و همه چیز را پشت‌سر گذاشتم. قبل از عزیمت تیم ملی به استانبول فدراسیون فوتبال این فرصت را داشت تا موضوع را بررسی کند اما آنها دیکر خبری ندادند.

 

کی‌روش درباره آینده کاری‌اش هم اظهار داشت: پس از سال‌ها کار در ایران این امکان وجود داشت که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وارد دوره بازنشستگی شوم. در این زمان فقدان پنجمین صعود به جام جهانی در من رشد کرد. بنابراین با صدای بلند شروع به صحبت و فکر کردن درباره این فرصت تاریخی کردم. می‌خواهم با پنج صعود به جام جهانی یکی از مربیان تاریخی فوتبال باشم. میل به انجام این کار در من رشد یافته و هم‌اکنون اصلی‌ترین هدفم است.

 

وی درباره پیشنهادهایش هم گفت: ۲ پیشنهاد از آفریقا و آسیا با امکان صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارم. اگر هم این اتفاق رخ ندهد به یک یا ۲ گزینه‌ای که در انگلیس است نگاه خواهم کرد.
تسنیم

آغاز مسابقات المپیک زمستانی در شهر پیونگ‌چانگِ کره جنوبی

بیست‌و‌سومین دوره مسابقات المپیک زمستانی در شهر پیونگ‌چانگ در کره جنوبی با برنامه‌های متنوع و رنگارنگ آغاز شد. در این مراسم ورزشکاران کره شمالی و جنوبی با هم به ورزشگاه وارد و با هلهله تماشاگران روبه‌‌رو شدند.

ادامه

جهان, خبر, کره جنوبی, کره شمالی, ورزشی

تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار قهرمان جهان شد

تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ امریکا، موفق شد عنوان نخست تیمی را به دست آورد.   ایران در این رقابت‌ها با هشت وزنه‌بردار شرکت کرده بود که در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد.   تیم ملی ایران برای قهرمانی به ۹۰ امتیاز احتیاج داشت که با ماندن علی‌حسینی و ... تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار قهرمان جهان شد

ادامه

ایران, خبر, وزنه‌برداری

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان: «سهراب مرادی» ۲ رکورد جهان را شکست

سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم ایران، با مهار وزنه ۲۳۳ کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد دوضرب و با ثبت وزنه ۴۱۷ کیلوگرم ۴ کیلوگرم رکورد جهان را ارتقاء داد.   به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ هفتمین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در آناهیم آمریکا با ... رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان: «سهراب مرادی» ۲ رکورد جهان را شکست

ادامه

ایران, جهان, خبر, وزنه‌برداری

ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه مرگ/ گروه‌بندی کامل جام جهانی

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.   در حالی که تقریبا شش ماه تا آغاز بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است، امروز (جمعه) آیین قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی روسیه برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها ... ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه مرگ/ گروه‌بندی کامل جام جهانی

ادامه

جهان, خبر, روسیه, ورزشی