افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ملی‌پوشان چین

تیم ملی فوتبال ایران با برتری ۱ بر صفر مقابل تیم ملی چین در تهران، صدرنشینی خود در جدول گروه مقدماتی جام جهانی را با ۱۷ امتیاز تثبیت کرد.

 
تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در هفته هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در گروه نخست آسیا از چین پذیرایی کرد و با تک گل «مهدی طارمی» به برتری دست یافت تا با ۱۷ امتیاز در آستانه کسب مجوز حضور در جام جهانی روسیه باشد.

 
چین نیز پنج امتیازی باقی ماند تا رویای خود برای رسیدن به بزرگترین تورنمنت معتبر فوتبال را برباد رفته ببیند.

 
این دیدار در حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر و با قضاوت تیم داوری از سنگاپور برگزار شد.

 
بازیکنان ایران با حمایت گسترده هواداران بازی را کنترل شده آغاز کردند و در دقیقه هفتم نخستین فرصت گلزنی ایجاد شد که شوت تماشایی «رضا قوچان نژاد» را دروازه بان چین مهار کرد.
اکثر دقایق این دیدار در نیمه نخست با احتیاط از سوی دو تیم دنبال می شد و ایران با حرکات طارمی، قوچان نژاد و جهانبخش به دنبال رسیدن به دروازه مهیمان بود.
در دقیقه ۳۴ «مهدی طارمی» فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد، اما ضربه ضعیف او راهی به دروازه چین پیدا نکرد.
در دقیقه ۳۷ پاس پشت مدافعان «مسعود شجاعی» به «میلاد محمدی» رسید که ضربه این بازیکن را دروازه بان چین به خوبی مهار کرد.
در دقیقه ۳۸ «سعید عزت الهی» به وضوح توپ را با دست لمس کرد تا نخستین کارت زرد بازی را دریافت کند و لحظاتی پس از آن «مسعود شجاعی» کاپیتان تیم ایران با کارت زرد جریمه شد.
در دقیقه ۴۲ ارسال «علیرضا جهانبخش» با ضربه آکروباتیک زیبای «مهدی طارمی» همراه شد، اما از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
در نهایت ۴۵ دقیقه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید تا کارلوس کی روش و مارچلو لیپی اندیشه های خود را معطوف به نیمه دوم کنند.

 
در آغاز نیمه دوم «مارچلو لیپی» سرمربی ایتالیایی و نامدار چین دو تغییر در تیمش ایجاد کرد، اما ایران شروعی عالی در این نیمه داشت و در دقیقه ۴۶ «مهدی طارمی» به خوبی از غفلت مدافعان چین استفاده کرد و گل نخست ایران را به ثمر رساند تا روند گلزنی های خود را تداوم بخشد.
پس از این گل، «وو ژی» هافبک تیم ملی چین پس از برخورد با «مسعود شجاعی» از ناحیه بینی به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد تا سومین تعویض میهمان انجام شده و «بین هونگ بو» وارد میدان شود.
در دقیقه ۶۲ «علیرضا جهانبخش» مهاجم چین را متوقف کرد تا سومین اخطاری ایران لقب بگیرد.
در دقیقه ۷۰ «سردار آزمون» به عنوان نخستین تعویض ایران به جای «رضا قوچان نژاد» به میدان آمد.
در ادامه چینی ها با اتکاء به حرکات از جناح چپ و ارسال های بلند، چند فرصت نسبی گلزنی ایجاد کردند.
در دقیقه ۷۹ «وریا غفوری» به دلیل مصدومیت جای خود را به «رامین رضائیان» داد.

 
در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان «کارلوس کی روش» به اتمام رسید تا تیم ایران در هفتمین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی نیز دروازه خود را همچنان بسته نگه دارد.
دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ خردادماه در ورزشگاه آزادی مقابل ازبکستان خواهد بود.

برتری یک‌ گله ایران مقابل قطر در جشنواره از دست‌دادن فرصت‌ها

تیم ملی ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا و در دیداری از گروه A این رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در پایان این دیدار با تک‌گل مهدی طارمی به برتری ... برتری یک‌ گله ایران مقابل قطر در جشنواره از دست‌دادن فرصت‌ها

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

جام‌جهانی کشتی آزاد کرمانشاه؛ قهرمانی ‌ایران باشکست تیم‌ خسته‌ی امریکا

تیم‌ ملی کشتی آزاد کشورمان دریک بازی دشوار و نزدیک تیم‌ خسته‌ی امریکا را شکست داد و به مقام قهرمانی جام جهانی کرمانشاه دست پیدا کرد.   تیم‌ملی کشتی آزاد کشورمان با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم خسته کشتی امریکا عبور کرد.   تیم‌ ملی کشتی آزاد امریکا که در گروه بسیار سختی ... جام‌جهانی کشتی آزاد کرمانشاه؛ قهرمانی ‌ایران باشکست تیم‌ خسته‌ی امریکا

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

با حضور کشتی گیران امریکایی در ایران موافقت شد!

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد برای کشتی گیران آمریکایی روادید صادر می شود و آنها مشکلی بابت سفر به ایران نخواهند داشت.   به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۷ قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه ... با حضور کشتی گیران امریکایی در ایران موافقت شد!

ادامه

امریکا, ایران, خبر, ورزشی

احتمال گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران

پس از صادر نشدن ویزا برای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، احتمال دارد اتحادیه جهانی کشتی میزبانی جام جهانی کشتی آزاد را از ایران بگیرد.   پس از این که ویزای حضور در ایران برای تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد آمریکا صادر نشد، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که به دنبال راه حلی سریع برای این ... احتمال گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران

ادامه

ایران, خبر, ورزشی