افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

والیبالیست‌های جوان ایران بر اوکراین غلبه کردند

تیم والیبال جوانان ایران با غلبه بر تیم اوکراین به صدر جدول رده بندی گروه سوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان صعود کرد.

 

 

در این دیدار که در سالن اصلی والیبال شهر ‘چسکه بوجویتسه’ جمهوری چک برگزار شد، شاگردان «بهروز عطایی» در یک ماراتن سنگین که ۲ ساعت و ۳ دقیقه به طول انجامید، با نتیجه ۳ بر۲ برابر تیم اوکراین به برتری رسیدند و با کسب پنج امتیاز به صدرجدول رده بندی گروه سوم رفتند.

 
در این دیدار تماشایی تیم ایران در گیم های اول، ‌دوم و پنجم، به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹ ،‌ ۲۵ بر۲۱ و ۱۵بر ۱۳اوکراین را مغلوب خود کرده در صدر قرارگرفتند.

 
بازیکن جوان ایران گیم های دوم و سوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به حریف واگذار کردند.

 
بهروزعطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران، ‌در این دیدار از ترکیب رسول آقچه لی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، علی اصغر مجرد، طیب عینی و جواد کریمی استفاده کرد.

 
دراین دیدار شاگردان عطایی نتایج گیم های اول و دوم را به راحتی از آن خود کرده و در گیم سوم و درحالیکه می رفت برنده این گیم نیز باشند مغلوب حریف شدند.

 
درگیم چهارم نیز بازی پایاپای پیش می رفت که بازیکنان اوکراین به یکباره اختلاف خود با ایران را به ۴ امتیاز افزایش دادند، در ادامه شاگردان عطایی برای جبران این اختلاف به آب و آتش زدند اما به رغم این تلاش نه تنها این فاصله جبران نشد بلکه در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب بازیکنان اوکراین شدند.

 
درگیم پنجم والیبالیست های جوان ایران به نسبت حریف کم اشتباه تر ظاهر شده و سرانجام با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند تا برنده این دیدار شوند.

 
قضاوت این دیدار برعهده «میشل گالیاندو ریز» داور بین المللی کلمبیایی بود، «‌ویتورآلکساندرگونزالس» از پرتغال نیز به عنوان داور دوم ریز را در امر قضاوت این بازی کمک کرد.

 
در دیگر دیدار این گروه آر‍ژانتین با ایتالیا دیدار خواهد کرد.

 
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» در کشور جمهوری چک درحال برگزاری است.

 
تیم والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها در گروه سوم با تیم‌های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین که گروه مرگ لقب گرفته همگروه است،
ایتالیا تیم چهارم اروپاست، اوکراین نایب قهرمان اروپاست و آرژانتین نیز علاوه بر عنوان قهرمان آمریکای جنوبی، نایب قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها است.

 

 

والیبالیست های جوان کشورمان روز گذشته این رقابت ها را با برد مقابل ایتالیا آغاز کردند.
جدول رده بندی گروه سوم:
۱-ایران/۲ بازی/۵ امتیاز
۲-آرژانتین/یک بازی/ ۳ امتیاز
۳-اوکراین/۲ بازی/یک امتیاز
۴-ایتالیا/یک بازی/ بدون امتیاز

ایرنا

ایران از سد ایتالیا گذشت/ قدرت‌نمایی جوانان در گام نخست

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان از ساعت ۲۰ به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر ایتالیا قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود ... ایران از سد ایتالیا گذشت/ قدرت‌نمایی جوانان در گام نخست

ادامه

ایران, جهان, خبر, ورزشی

صعود ایران به جام جهانی فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران امروز توانست پیش از پایان مرحله مقدماتی جام جهانی صعود خود را برای سفر به روسیه مسجل کند و شادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.     به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی ازبکستان بود که با نتیجه ... صعود ایران به جام جهانی فوتبال

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

لیگ جهانی والیبال؛ ایران، آرژانتین را برد

تیم ملی والیبال ایران درآخرین دیدار از هفته دوم لیگ جهانی یکشنبه شب برابر تیم ملی آرژانیتن قرار گرفت و این تیم را هرچند به سختی، اما سرانجام در یک ماراتن شکست داد.   دراین دیدار که از ساعت ۲۱:۱۰ و درحضور پرشور هواداران و علاقه‌مندان تیم ملی درسالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار ... لیگ جهانی والیبال؛ ایران، آرژانتین را برد

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

در دیداری تدارکاتی؛ تیم ملی فوتبال ایران برابر مونته نگرو پیروز شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی مونته نگرو به پیروزی رسید.   تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می کند از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در مونته نگرو به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در پایان به برتری ... در دیداری تدارکاتی؛ تیم ملی فوتبال ایران برابر مونته نگرو پیروز شد

ادامه

ایران, خبر, ورزشی