افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

مفسر سرشناس انگلیسی: ایران می‌تواند پرتغال را شکست دهد

مفسر سرشناس انگلیسی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تمجید کرد.

 

عملکرد شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به شکست بر یک صفر شاگردان کارلوس کی‌روش انجامید، تحسین بسیاری از کارشناسان جهان را در پی داشته است.

 

کریس ساتون، بازیکن پیشین تیم‌های چلسی و سلتیک که در حال حاضر به عنوان مفسر در شبکه‌های تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» و «بی‌بی‌سی اسپورت» فعالیت می‌کند و برای نشریات «دیلی‌میل» انگلیس و «دیلی‌رکورد» اسکاتلند نیز یادداشت می‌نویسد، نسبت به بازی شب گذشته ایران واکنش نشان داد.

 

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «ایران همانطور که باید در جام جهانی حضور دارد یعنی با غرور و اشتیاق. اسپانیا هم خوش‌شانس بود که به پیروزی رسید. ایران می‌تواند در بازی بعدی‌اش پرتغال را که متکی به یک بازیکن (رونالدو) است را شکست دهد.

 

کی‌روش مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد… بازی فوق‌العاده‌ای پیش‌بینی می‌شود! زود باش ایران!»

اعتماد

کی‌روش: پرونده مذاکره من و ایران بسته شد، بعد از جام جهانی می‌روم

کارلوس کی‌روش در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: حدود یک‌سال از صعود ما به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گذشت و این یک واقعیت است که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد شش‌ماهه تمدید قراردادم تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را ارائه داد. این پیشنهاد انتظارهای مرا برآورده نکرد.

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

آغاز مسابقات المپیک زمستانی در شهر پیونگ‌چانگِ کره جنوبی

بیست‌و‌سومین دوره مسابقات المپیک زمستانی در شهر پیونگ‌چانگ در کره جنوبی با برنامه‌های متنوع و رنگارنگ آغاز شد. در این مراسم ورزشکاران کره شمالی و جنوبی با هم به ورزشگاه وارد و با هلهله تماشاگران روبه‌‌رو شدند.

ادامه

جهان, خبر, کره جنوبی, کره شمالی, ورزشی

تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار قهرمان جهان شد

تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ امریکا، موفق شد عنوان نخست تیمی را به دست آورد.   ایران در این رقابت‌ها با هشت وزنه‌بردار شرکت کرده بود که در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد.   تیم ملی ایران برای قهرمانی به ۹۰ امتیاز احتیاج داشت که با ماندن علی‌حسینی و ... تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار قهرمان جهان شد

ادامه

ایران, خبر, وزنه‌برداری