ابوالفضل قدیانی: محکومیت‌های سنگین حاکی از تزلزل، وحشت و سراسیمگی نظام است

مردم خوب می‌دانند که فساد در نظام استبداد دینی ساختاری است، فساد تمام ارکان حکومت را فرا گرفته افشای غارتگری دو رئیس قوه قضاییه علیه یکدیگر (محمد یزدی و صادق لاریجانی) خود برهان قاطعی بر ساختاری بودن فساد در نظام است. دستگاهی که باید فساد را از بین ببرد خود فاسدترین است….

ادامه

ایران, بیانیه, حقوق بشر, فعال سیاسی

درنامه بیش از۱۴هزار نفر آمده است: با رفع حصر به این ستم تاریخی پایان دهید!

پس از آنکه جمعی از مشاوران میرحسین موسوی، در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری، نسبت به سلامت محصورین هشدار داده و خواستار رفع حصر سریع از محصورین شدند تعداد زیادی از هموطنان از این نامه حمایت کرده و خواستار رفع حصر ظالمانه شدند.

ادامه

ایران, حقوق بشر, خبر, فعال سیاسی

وزارت اطلاعات دستگیری ۱۴ فعال مدنی در مشهد را تایید کرد

اداره کل اطلاعات استان خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای تایید کرد که ۱۴ فعال مدنی در این استان دستگیر شده‌اند. هم‌زمان معاون سیاسی امنیتی استانداری این استان نیز ارتباط این دستگیری‌ها با نامه تقاضای استعفای خامنه‌ای را رد کرد.

ادامه

ایران, حقوق بشر, خبر, فعال سیاسی

محکومیت ابوالفضل قدیانی به زندان

فرزند ابوالفضل قدیانی از حکم محکومیت جدید پدرش به سه سال زندان در دادگاه بدوی خبر داده است؛ او از تاریخ صدور، ۲۰ روز فرصت دارد که به این حکم اعتراض کند و تجدیدنظر خواهی کند.

 

مرتضی قدیانی در توییتی که این خبر را داده است، نوشت که این حکم از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام صادر شده است.

 

به نوشته‌ی وی، این حکم به دلیل استنکاف ابوالفضل قدیانی از حضور در دادگاه به صورت غیابی صادر شده است.

 

بنا بر این خبر، در حکم از باب مجازات تکمیلی ابوالفضل قدیانی به او تکلیف شده است که نسبت به مطالعه و رونویسی کتاب‌های زیر اقدام نماید:

 

حکایت زمستان به قلم سعید عاکف، داستان سیستان به قلم رضا امیرخانی، کتاب دشمن شناسی، انتشارات انقلاب اسلامی.

انصاف نیوز