افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

لیگ جهانی والیبال؛ ایران، آرژانتین را برد

تیم ملی والیبال ایران درآخرین دیدار از هفته دوم لیگ جهانی یکشنبه شب برابر تیم ملی آرژانیتن قرار گرفت و این تیم را هرچند به سختی، اما سرانجام در یک ماراتن شکست داد.

 
دراین دیدار که از ساعت ۲۱:۱۰ و درحضور پرشور هواداران و علاقه‌مندان تیم ملی درسالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، شاگردان «ایگور کولاکوویچ» برابر شاگردان ولاسکو سرمربی فعلی آرژانتین و پیشین کشورمان با نتیجه ۳ بر ۲به پیروزی رسیدند.
یاران معروف دراین دیدار گیم نخست را با نتیجه ۲۹ بر۲۷، گیم دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و گیم پنجم را با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود خود به پایان رساندند و تیم برتر میدان لقب گرفتند.

 
شاگردان ولاسکو نیزنتایج گیم های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ از تیم ایران گرفتند اما این نتیجه برای پیروزی برابر ایران کافی نبود و مغلوب تیم ملی کشورمان شدند.

 
گیم نخست:
ملی پوشان ما دراین دیدار به سختی از سد آرژانتین گذشتند چرا که بازی در گیم اول بسیارنزدیک بود وامتیازات یک به یک تقسیم شد.
نکته قابل توجه دراین گیم درگیری واعتراض سعید معروف و هواداران به داور وتیم حریف بود.
رای اشتباه داوران در امتیاز ۲۲ بر ۲۳ به سود آرژانتین، اعتراض شدید تماشاگران را به همراه داشت و در نهایت بر اساس ویدیو چک رای داور اول تغییر کرد و دو تیم ۲۳ بر ۲۳ برابر شدند.
در این صحنه سعید معروف نیز به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

 
گیم دوم:
در گیم دوم ملی پوشان کشورمان راحت تر ازگذشته بازی کرده وهمانند گیم نخست جواد معنوی نژاد و امیر غفور بهترین‌های ایران بودند و تیم ملی مدیون امتیازاتی بود که این دو بازیکن بدست آوردند.
عملکرد سید محمد موسوی نیز دراین گیم عملکرد مطلوبی داشت و اسپک‌های قدرتی‌اش بارها در درون زمین آرژانتین به ثمر نشست و موفق بود.

 
گیم سوم:
در گیم سوم ملی پوشان کشورمان از برتری خود در ۲ گیم گذشته به نحو مطلوب استفاده نکرده و به رغم برتری در زمین خودی و استفاده از شرایط میزبانی نتوانستند کار آرژانتین را در این گیم تمام کرده و بازی به گیم چهارم کشیده شد.

 
گیم چهارم:
درگیم چهارم ملی پوشان کشورمان بار دیگر بدون اشتباه بازی کرده و اختلاف امتیاز خود را به پنج امتیاز رساندند اما شاگردان ولاسکو از کوچکترین اشتباهات ملی پوشان نهایت بهره برداری کرده و توانستند برابر شاگردان کولاکوویچ به پیروزی رسیدند و بازی به ست پنجم رفت.

 
گیم پنجم:
شاگردان کولاکوویچ که احساس خطر می‌کردند این گیم را با قدرت آغاز و خیلی زود اختلاف امتیازات باحریف را به ۴ رساندند ودرحالی که می‌رفتند امتیازهشتم را بگیرند آرژانتینی ها این اختلاف راکاهش دادنداما بار دیگر ملی پوشان کشورمان با همت بلند خوداین اختلاف را افزایش دادند و این روند تا پایان این دیدار ادامه یافت وملی پوشان کشورمان در یک ماراتن سخت از سد ولاسکووشاگردانش گذشتند.
میلاد عبادی پور، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) باز هم انتخاب کولاکوویچ در این دیدار بودند.تفاده کرد.

 
خولیو ولاسکو در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی از ترکیب ماکسیمیلیانو کاوانا، کریستیان پوگلاخن، نیکولاس برونو، سباستین سوله، سانتیاگو دارایدو، پابو کِرر و الکسیس گونزالز (لیبرو) در ابتدای دیدار با ایران استفاده کرد.
توفیق بودایا از کشور تونس و لوئیس ماسیاس از مکزیک به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

 
**حاشیه:
*دیدار ایران و آرژانتین در حالی آغاز شد که سالن ۱۲ هزار نفری آزادی همچون ۲ دیدار قبلی ایران تکیمل و بانوان همانند ۲ دیدار قبلی در جایگاه اختصاصی بانوان حضور داشتند.
**ورود تماشاگران به سالن تا پایان ست نخست همچنان ادامه داشت و تمامی صندلی‌ها و پله‌های سیمانی بین سکو ها نیز پر از تماشاگر شد.
**مسعودسلطانی فروزیر ورزش وجوانان برای تماشای این دیدار به سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی آمد و این دیدار را از نزدیک مشاهده کرد.
** والیبالیست‌های تیم های زیر ۲۳ سال و نوجوانان ایران نیز درسالن حاضر بوده واین دیدار را به تماشا نشستند.

 
**تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی (۲۵ تا ۲۹ خرداد) در لهستان به میدان می رود و علاوه بر میزبان با تیم های آمریکا و روسیه نیز مسابقه خواهد داد.

ایرنا

در دیداری تدارکاتی؛ تیم ملی فوتبال ایران برابر مونته نگرو پیروز شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی مونته نگرو به پیروزی رسید.   تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می کند از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در مونته نگرو به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در پایان به برتری ... در دیداری تدارکاتی؛ تیم ملی فوتبال ایران برابر مونته نگرو پیروز شد

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

پیروزی بزرگ ایران برابر لهستان/ جوانان شگفتی هفته اول را رقم زدند

تیم ملی والیبال ایران که دو دیدار نخست خود در هفته اول لیگ جهانی را به ایتالیا و برزیل واگذار کرده بود در سومین بازی دست به کار بزرگی زد و لهستان را شکست داد.   هفته نخست بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال شامگاه امروز با برگزاری دیدار تیم های ایران ... پیروزی بزرگ ایران برابر لهستان/ جوانان شگفتی هفته اول را رقم زدند

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

لیگ جهانی والیبال – ایتالیا/ ایران مغلوب نایب‌قهرمان المپیک شد

در آخرین بازی روز نخست رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۷ تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف ایتالیا رفت و برابر میزبان خود شکست خورد.   در گروه A هفته اول این رقابت‌ها، تیم‌های ایران، ایتالیا، برزیل و لهستان حضور دارند که شهر پیزاروی ایتالیا میزبان این ... لیگ جهانی والیبال – ایتالیا/ ایران مغلوب نایب‌قهرمان المپیک شد

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز/تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر امروز پس از دو روز پیکار مدعیان اوزان هشتگانه به پایان رسید و شاگردان محمد طلایی توانستند با کسب سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بر سکوی قهرمانی بایستند.   این قهرمانی در حالی بدست آمد که تیم ملی کشتی آزاد ایران ظهر امروز و پیش از ... کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز/تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

ادامه

ایران, خبر, ورزشی