افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

فینال گرند پری تکواندو باکو: سجاد مردانی برنده مدال طلا شد

«سجاد مردانی» تکواندوکار کشورمان در وزن ۸۰ + کیلوگرم روز شنبه و در دومین روز رقابت های تکواندو فینال گرند پری باکو در مرحله فینال با غلبه بر «ولادیسلاو لارین» نائب قهرمان جهان از روسیه، برنده نشان طلا شد .

 

 

به گزارش ایرنا ، مردانی در راند اول این رقابت با نتیجه ۱ بر صفر و در راند دوم ۲ بر ۱ برتری خود در برابر این تکواندوکار روسی به نمایش گذاشت و در راند سوم نیز با نتیجه ۴ بر ۳ غلبه خود را قطعی و مدال طلا را از آن خود کرد .

 
وی در دور اول و دوم و سوم این رقابت ها به ترتیب بر حریفان اسپانیایی، تونسی و نیجریه ای غلبه کرده بود .

 
رقابت های تکواندو فینال گرند پری باکو روز گذشته ( جمعه ) با حضور ۱۲۸ تکواندوکار مرد و زن از ۴۷ کشور در مجموعه ورزشی نیروی مرزبانان جمهوری آذربایجان در باکو پیگیری می شود.

 
رقابت های فینال گرند پری در چهار وزن ۵۸ ، ۶۸ ، ۸۰ و به اضافه ۸۰ مردان و در وزن های ۴۹ ،۵۷ ، ۶۷ و به اضافه ۶۷ زنان برگزار می شود.

 
در فینال گرند پری باکو در هر وزن ۱۶ تکواندوکار برتر حضور دارند که بر اساس رتبه بندی جدید فدراسیون جهانی تکواندو در این رقابت ها شرکت کردند.

 
مسابقات فینال گرندپری G8 است و به دارندگان مدال طلا ۸۰ امتیاز، نقره ۴۸ امتیاز و برنز ۲۸.۸ امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

 
در پایان این رقابت ها از روز دوشنبه ۲۲ آذرماه مسابقات تکواندو جام جهانی با شرکت هشت تیم برتر جهان از جمله تیم ایران در باکو برگزار خواهد شد .

تقدیر سرداور گرندپری شطرنج بانوان جهان از سارا خادم الشریعه

سرداور مسابقات شطرنج گرندپری بانوان جهان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ایران از تصمیم و عملکرد خادم الشریعه مقابل حریف اوکراینی تقدیر کرد.   به گزارش مهر، در جریان مرحله آخر مسابقات شطرنج گرندپری بانوان جهان که هفته گذشته در خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد و در دور هشتم این رقابت ها، سارا ... تقدیر سرداور گرندپری شطرنج بانوان جهان از سارا خادم الشریعه

ادامه

ایران, ورزشی

خادم‌الشریعه، نایب قهرمان جهان را شکست داد و صدرنشین شد

دور هفتم از مرحله پایانی رقابت‌های شطرنج گرندپری بانوان جهان با پیروزی نماینده کشورمان مقابل حریفی از روسیه پیگیری شد.   به گزارش تسنیم، در دور هفتم از مرحله پنجم و پایانی این مسابقات که در شهر خانتی مانسیسک در روسیه برگزار می‌شود، ظهر امروز (شنبه) سارا سادات خادم‌الشریعه با مهره سیاه به مصاف «ناتالیا ... خادم‌الشریعه، نایب قهرمان جهان را شکست داد و صدرنشین شد

ادامه

خبر, ورزشی

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ هم تسلیم سردار ایرانی شد

تیم فوتبال روستوف در شبی که سردار آزمون خوش درخشید برابر بایرن مونیخ به بردی باورنکردنی دست پیدا کرد.   به گزارش مهر ، هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دیدار تیم های روستوف و بایرن مونیخ پی گرفته شد که طی آن تیم روستوف با حساب ۳ بر ۲ به ... لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ هم تسلیم سردار ایرانی شد

ادامه

ورزشی

تکواندو نوجوانان جهان – کانادا؛ دختران ایران روی سکوی قهرمانی/ تکرار عنوان چهارمی پسران

پرونده یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب عنوان قهرمانی تیم دختران و تکرار عنوان چهارمی تیم پسران در کانادا بسته شد. به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور بیش از ۸۰۰ تکواندوکار از ۱۱۰ کشور جهان چهارشنبه گذشته به میزبانی کانادا در شهر «بورنابی» آغاز شد و بامداد ... تکواندو نوجوانان جهان – کانادا؛ دختران ایران روی سکوی قهرمانی/ تکرار عنوان چهارمی پسران

ادامه

خبر, ورزشی