افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان: «سهراب مرادی» ۲ رکورد جهان را شکست

سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم ایران، با مهار وزنه ۲۳۳ کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد دوضرب و با ثبت وزنه ۴۱۷ کیلوگرم ۴ کیلوگرم رکورد جهان را ارتقاء داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ هفتمین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در آناهیم آمریکا با رقابت گروه A دسته ۹۴ کیلوگرم پیگیری شد. در این وزن سهراب مرادی قهرمان جهان و المپیک دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب سه نشان ارزشمند طلای جهان، رکورد دوضرب و مجموع جهان را ارتقاء داد.

 

سهراب مرادی که با ثبت وزنه ۱۸۴ کیلوگرم در حرکت یکضرب طلا گرفته بود، در حرکت دوضرب نیز ابتدا وزنه ۲۲۰ کیلویی را بالای سر برد و سپس برای دومین مرتبه وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد تا یک کیلوگرم رکورد سیمون کولچی از لهستان را که در مسابقات جهانی ۲۰۰۰صوفیا ثبت شده بود را ارتقاء دهد و در مجموع هم با ۴۱۷ کیلوگرم رکورد شخصی خودش را به میزان ۴ کیلوگرم افزایش دهد.

 

سید ایوب موسوی دیگر ملی پوش دسته ۹۴ کیلویی کشورمان نیز که در حرکت یکضرب وزنه ۱۷۱ را مهار کرد و در جایگاه پنجم قرارگرفت، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۲۰۸ کیلویی را بالای سر برد و در دومین حرکت هم وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی را مهار کرد تا با مجموع ۳۸۵ کیلوگرم به دو مدال نقره حرکت دوضرب و مجموع دست یابد.

 

عملکرد نفرات برتر دسته ۹۴ کیلوگرم به شرح زیر است:

 

حرکت یکضرب:
۱- سهراب مرادی (ایران): ۱۸۴ کیلوگرم (مدال طلا)
۲- فرخودبیک سوبیروف (ازبکستان): ۱۸۳ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- آئوریماس دیژبالیس(لیتوانی): ۱۷۶ کیلوگرم (مدال برنز)

 

حرکت دوضرب:
۱- سهراب مرادی (ایران): ۲۲۳ کیلوگرم (مدال طلا)
۲- فارس الباخ (قطر): ۲۲۰ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- سید ایوب موسوی (ایران): ۲۱۴ کیلوگرم (مدال برنز)

 

مجموع:
۱- سهراب مرادی (ایران): ۴۱۷کیلوگرم (مدال طلا)
۲- آئوریماس دیژبالیس(لیتوانی): ۳۸۸ کیلوگرم (مدال نقره)
۳- سید ایوب موسوی (ایران): ۳۸۵ کیلوگرم (مدال برنز)

 

در پایان رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۷ جهان آمریکا، کیانوش رستمی در حرکت دوضرب ناکام ماند و میری با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم هفتم شد.

 

پس اینکه کیانوش رستمی در حرکت یکضرب توانست وزنه ۱۷۴ کیلویی را مهار کرد و مدال نقره گرفت در حرکت دوضرب دو مرتبه وزنه ۲۱۲ کیلوگرم و یک بار نیز وزنه ۲۱۵ کیلویی را نتوانست مهار کند تا کار خود را در رقابتهای جهانی آناهیم با یک مدال نقره حرکت یکضرب به پایان برساند.

 

علی میری نیز با ثبت وزنه ۱۵۵ کیلویی در جایگاه هفتم قرار گرفته بود، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۹۳ کیلویی را بالای سر برد ولی در مرتبه دوم و سوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را نتوانست به درستی مهار کند و در حرکت دوضرب ششم شد و با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گیرد.

 

ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه مرگ/ گروه‌بندی کامل جام جهانی

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.   در حالی که تقریبا شش ماه تا آغاز بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است، امروز (جمعه) آیین قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی روسیه برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها ... ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه مرگ/ گروه‌بندی کامل جام جهانی

ادامه

جهان, خبر, روسیه, ورزشی

خوشحالی اسرائیلی‌ها از اینکه ایران با قربانی‌کردن علیرضا کریمی به‌کمک‌شان آمد تا مدال بگیرند

پایگاه خبری تایمز اسرائیل در واکنش به حرکت علیرضا کریمی نوشت: این کشتی گیر ایرانی برای روبرو نشدن با ورزشکاه اسرائیلی حاضر به شکست برابر حریف روس خود شد. این در حالی بود که او توان بسیار بیشتری نسبت به حریف خود داشت و این اتفاق به سود ورزشکار ما شد تا بتواند در عرصه ... خوشحالی اسرائیلی‌ها از اینکه ایران با قربانی‌کردن علیرضا کریمی به‌کمک‌شان آمد تا مدال بگیرند

ادامه

اسراییل, ایران, جهان, حقوق بشر, خبر, ورزشی

همه شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال در روسیه معلوم شدند

به گزارش اسپوتنیک، تیم پرو پس از پیروزی دو برهیچ بر تیم نیوزلند، حق شرکت در جام جهانی ۲۰۱۸ را به دست آورد.   به این ترتیب هر ۳۲ تیم شرکت کننده در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه معلوم شدند. اسامی انها از این قرار است: برزیل، ایران، ژاپن، مکزیک، بلژیک، کره جنوبی، ... همه شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال در روسیه معلوم شدند

ادامه

جهان, خبر, روسیه, ورزشی

گفتگوی کارلوس کی روش با اسپوتنیک در مورد بازی ایران و روسیه

به گزارش اسپوتنیک، بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه در شهر قازان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار سردار آزمون در دقیقه ۵۷ برای تیم ایران و دیمیتری پالوزا در دقیقه ۷۴ برای روسیه گل زنی کردند. بعد از بازی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ... گفتگوی کارلوس کی روش با اسپوتنیک در مورد بازی ایران و روسیه

ادامه

ایران, خبر, ورزشی