تشدید تنش دیپلماتیک بوگوتا – تل‌آویو؛ پاسخ کلمبیا به‌ عصبانیت اسرائیل

وزارت امور خارجه کلمبیا اظهارات وزیر امور خارجه اسرائیل علیه «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهوری این کشور به دنبال حمایت از تصویب آتش‌بس در غزه توسط شورای امنیت سازمان ملل را رد و تاکید کرد: اقدامات علیه غیرنظامیان غزه باید به صورت فوری پایان یابد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری افه، وزارت امور خارجه کلمبیا ... تشدید تنش دیپلماتیک بوگوتا – تل‌آویو؛ پاسخ کلمبیا به‌ عصبانیت اسرائیل

ادامه

آمریکای لاتین, اسراییل, تروریسم, جهان, حقوق بشر, خاورمیانه, خبر, سازمان ملل, کلمبیا

کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو

ارتش بورکینافاسو طی عملیاتی موفق شد شماری از تروریست‌ها را از میان بردارد. به گزارش ایسنا، ارتش بورکینافاسو در عملیاتی ضدتروریستی در شرق این کشور بیش از ۱۰۰ تروریست را کشت. خبرگزاری ریانووستی روسیه با انتشار تصاویری از نظامیان این کشور، نوشت این کشور واقع در غرب آفریقا سال‌هاست که با تروریست‌ها در نبرد است ... کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو

ادامه

بورکینافاسو, تروریسم, جهان, خبر, غرب آفریقا, غرب اروپا, فرانسه

وزارت خارجه روسیه: آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!

سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که آمریکا خیلی عجولانه مسئولیت حمله تروریستی مسکو را به گردن داعش انداخت و با این تصمیم خودش در گوشه رینگ گیر افتاده است! به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به حمله تروریستی جمعه هفته گذشته به یک سالن کنسرت ... وزارت خارجه روسیه: آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!

ادامه

آمریکا, انگلس, اوکراین, تحلیل, تروریسم, جهان, روسیه, شرق اروپا

حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان

به‌دنبال حمله انتحاری به کاروان مهندسان چینی در پاکستان، سفارت پکن در اسلام‌آباد به شهروندان چینی حاضر در کشور جنوب آسیا اعلام کرد که تدابیر امنیتی را تشدید کرده و گوش به زنگ باشند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی کشته شدن ۶ نفر از جمله پنج شهروند چینی در حمله ... حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان

ادامه

امنیتی, پاکستان, تروریسم, جنوب آسیا, جهان, چین, حقوق بشر, خبر, شرق آسیا

شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد

دبیر شورای امنیت روسیه امروز (سه ‌شنبه) گفت که اوکراین در حمله تروریستی مرگبار به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو دست دارد. به گزارش ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه در پاسخ به اینکه آیا اوکراین یا داعش مسئول این حمله هستند که ۱۳۷ کشته برجای گذاشت، گفت «البته که اوکراین است». به ... شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد

ادامه

آمریکا, اوکراین, تروریسم, جنگ نیابتی, جهان, حقوق بشر, خبر, روسیه, شرق اروپا

دستگیری ۲۴ نفر در ارتباط با حمایت مالی از داعش در ترکیه

به نقل از آناتولی،‌ دادستانی کل استان دیاربکر ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۴ نفر به ظن حمایت مالی از گروه تروریستی داعش در ۱۱ استان این کشور دستگیر شدند.

 

عملیات نیروهای ترکیه علیه فعالان تامین مالی گروه تروریستی داعش و ترانسفر پول به کشورهای سوریه، لبنان، عراق، اندونزی و لیبی جهت حمایت از این گروه، در ۱۱ استان به مرکزیت استان دیاربکر انجام شد.

 

در این عملیات‌ها همچنین ۵۷۹ هزار و ۶۰۸ دلار، ۵ هزار و ۲۸۵ یورو، یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸۸۵ لیر، ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ لیر سوریه، ۳۶ تلفن همراه، ۱۸ کامپیوتر و مقادیری اسناد و مدارک دیجیتالی کشف و ضبط شده است.

ایلنا

افسر آمریکایی به داعشی آموزش کار با اسلحه می‌داد

یک تروریست الجزایری که مدتی به گروهک داعش در سوریه پیوسته بود، در دادگاه « الدار البیضاء » الجزیره اعتراف کرد، هنگام ورود به سوریه یک افسر آمریکایی به وی و چند نفر دیگر آموزش کار با اسلحه داد.

ادامه

الجزایر, امریکا, ترکیه, تروریسم, جهان, خبر, سوریه, شمال غرب آسیا

خشم جبهه النصره از درز کردن اطلاعات حمله شیمیایی به ادلب

منابع محلی در استان ادلب گزارش دادند که سرکردگان جبهه النصره به‌همراه تشکیلات تروریستی «جبیش العزه» بعد از یک نشست در شهر خان شیخون واقع در جنوب ادلب توافق کردند تا یک کمیته تحقیقاتی تشکیل داده و به چگونگی درز اطلاعات مربوط به اقدام این تروریستها برای حمله شیمیایی در ادلب دست یابند.

ادامه

تروریسم, جهان, خبر, سوریه, شمال غرب آسیا