افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

فروغی اولین مدال طلای تیراندازی بازی‌های المپیک را برای ایران به دست آورد + ویدئو

«جواد فروغی» ملی‌پوش تپانچه کشورمان با کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک توکیو تاریخ‌ساز شد. او با کسب نخستین مدال طلا چراغ اول کاروان ایران را در توکیو روشن کرد.

 

به گزارش ایرنا، در فینال مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر مردان «جواد فروغی» ملی‌پوش کشورمان با کسب امتیاز ۲۴۴.۸ موفق شد به مقام نخست دست پیدا کند و اولین مدال تاریخ تیراندازی و نخستین مدال کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو را به دست بیاورد.

 

فروغی در فینال با عملکردی قابل تحسین از همان ابتدا قدرت خود را به رخ حریفان کشید و توانست فاصله امتیازی خود را با سایر مدعیان حفظ کند تا در نهایت با کسب مدال طلای المپیک به کار خود پایان دهد.

 

ورزشکارانی از کشورهای چین، اوکراین، صربستان، آلمان، هند، و کره در فینال حضور داشتند.

 

در ادامه نماینده صربستان با کسب امتیاز ۲۳۷.۹ و تیرانداز چینی با امتیاز ۲۱۷.۶ به ترتیب مدال نقره و برنز گرفتند.

 

تیراندازی با این مدال به پنجمین رشته ورزشی مدال آور ایران در المپیک تبدیل شد. کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دوومیدانی برای ایران در ادوار المپیک مدال آور بوده اند.

 

جدول رده‌بندی مدال‌ها:

۱- چین ۲ طلا و یک برنز
۲- ایران ۱ طلا
۳- هند ۱ نقره
۳- کمیته المپیک روسیه ۱ نقره
۳- صربستان ۱ نقره
۶- اندونزی ۱ برنز
۶- سوئیس ۱ برنز

 

نتیجه نظرسنجی در ژاپن: بیش از ۸۰٪ مردم با برگزاری مسابقات المپیک مخالف هستند

نتیجه یک نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد جمعیت ژاپن با برگزاری بازی‌های المپیک در تابستان امسال مخالف هستند.

ادامه

اعتراضات اجتماعی, جهان, حقوق بشر, خبر, ژاپن, شرق آسیا, ورزشی, ویدیو