افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. به گزارش ایرنا و به نقل از سایت هواسکورد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو بعد از درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تیم منتخب این مرحله در کنار کیلیان امباپه ... افتخار دیگر برای ورشکار ایرانی؛ طارمی در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه

اروپا, ایران, پرتغال, جهان, خبر, ورزشی

اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.   به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که مهدی طارمی به همراه تیم پورتو شب فراموش نشدنی داشتند ... اتفاقی ماندگار برای مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی بالاتر از «مسی»

ادامه

اروپا, انگلستان, ایران, بلژیک, جهان, خبر, ورزشی

جام‌جهانی کشتی آزاد کرمانشاه؛ قهرمانی ‌ایران باشکست تیم‌ خسته‌ی امریکا

تیم‌ ملی کشتی آزاد کشورمان دریک بازی دشوار و نزدیک تیم‌ خسته‌ی امریکا را شکست داد و به مقام قهرمانی جام جهانی کرمانشاه دست پیدا کرد.

 

تیم‌ملی کشتی آزاد کشورمان با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم خسته کشتی امریکا عبور کرد.

 

تیم‌ ملی کشتی آزاد امریکا که در گروه بسیار سختی قرار داشت و با شکست تیم‌های قدرتمند روسیه و آذربایجان توانست به فینال جام‌جهانی صعود کند.

 

در نقطه مقابل تیم‌ کشتی آزاد کشورمان که برای رسیدن به فینال این‌ مسابقات کار سختی را پیش رو نداشت قبراق‌تر و آماده‌تر در فینال حضور یافت و از سد تیم‌کشتی امریکا عبور کرد.

 

از حوادث تلخ این مسابقات باخت حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با ضربه فنی در برابر کشتی‌گیر امریکایی بود.

 

شکست سنگین یزدانی نشان داد نماینده کشورمان در این وزن بهتر است برای تداوم روند قهرمانی خود به وزن اصلی خودش یعنی ۷۴ کیلوگرم بازگردد.

 

با این‌ اوصاف باید گفت که ماموریت کشتی‌گیران‌ کشورمان در دیار بیستون با موفقیت به پایان رسید.

 

نتایج انفرادی فینال جام‌جهانی کشتی آزاد به شرح ذیل است:

۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی ۶ – راموس ۰

۶۱ کیلوگرم: اسماعیل پور ۶ – استیبر ۲

۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری ۵ – مولینارو ۴

۷۰ کیلوگرم: حسین خانی ۲ – جیمزگرین ۰

۷۴ کیلوگرم: یاراحمدی ۲ – جردن باروز ۳

۸۶ کیلوگرم: یزدانی ۴ (ضربه فنی) – تیلور ۸

۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی ۰ – اسنایدر ۶

۱۲۵ کیلوگرم : کمیل قاسمی ۵ – ۰ نیک گویازدوفسکی

ایلنا،

با حضور کشتی گیران امریکایی در ایران موافقت شد!

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد برای کشتی گیران آمریکایی روادید صادر می شود و آنها مشکلی بابت سفر به ایران نخواهند داشت.   به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۷ قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه ... با حضور کشتی گیران امریکایی در ایران موافقت شد!

ادامه

امریکا, ایران, خبر, ورزشی

احتمال گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران

پس از صادر نشدن ویزا برای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، احتمال دارد اتحادیه جهانی کشتی میزبانی جام جهانی کشتی آزاد را از ایران بگیرد.   پس از این که ویزای حضور در ایران برای تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد آمریکا صادر نشد، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که به دنبال راه حلی سریع برای این ... احتمال گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران

ادامه

ایران, خبر, ورزشی

آمریکا از حضور در جام جهانی کشتی آزاد ایران محروم شد

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با اشاره به سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت جدید آمریکا، ‌امروز از مخالفت ایران برای حضور تیم کشتی آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد خبر داد.     به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، بهرام قاسمی گفت: همانطور که قبلا اعلام کردم این موضوع به کمیته ویژه ای ... آمریکا از حضور در جام جهانی کشتی آزاد ایران محروم شد

ادامه

امریکا, ایران, خبر, ورزشی

ورزش مانع از سکته قلبی می‌شود

پزشکان در مقاله منتشره در مجله Brain, Behavior and Immunity — مغز، رفتار و ایمنی- اعلام می دارند که فقط ۲۰ دقیقه نرمش و ورزش در روز مثل یک ماشین آنتی اکسیدانت عمل کرده از قلب و استخوان ها و عضلات در مقابل آسیب ها دفاع کرده و شانس ابتلا به یکسری بیمارها را بطور ... ورزش مانع از سکته قلبی می‌شود

ادامه

جهان, خبر, دانش, ورزشی